نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

برای نوژاجونم

تولدخاله هلاله

1391/9/2 16:19
نویسنده : مامان حسنیه
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

 این پست با کلی تاخیر نوشته شده.روز 13 آبان ماه تولد خواهر گلم هلاله بود مارو هم دعوت کرد که برای مراسم تولد بریم خونشون.برای منم که تولدم 10 آبان بود همون روز کادوهاشونو خواهرهای گلم میخواستن بهم بدند.بنابراین تولد من هم بود .نوژا جون هم از موقعی که رفتیم همش میخکوب تی وی بود اصلا نمیدونم چرا اینقدر به تی وی علاقه داره .اما خوب بدهم نیست شاید بخاطر این شبکه ی تازه تاسیس پویا هست چون نوژاجون عاشق این شبکه شده.خیلی شیطونی کردو بازی البته بگم اصلا اشتهای غذا خوردن نداشت برا همینم کمی ناراحت بودم.خلاصه که خیلی بهمون خوش گذشت وخواهرگلم زحمت کشیده بود وبرای نوژاجون بره ی ناقلای موزیکال خرید.اول کمی می ترسید اما بعدش باهاش بازی کرد ودرآخر وقتی اومدیم خونه سر بره ی ناقلا رو از جا کند .بیچاره بره ی نانازی...........

ازهمینجا هم تولد خواهر نانازموتبریک میگم وایشاله که سالیان سال باهمسر خوبش خوشبخت و سعادتمند  زندگیه خوبی داشته باشند

 

 

 

 

 

 

 نمیدونم چی داشت نشون میداد که اینطور محو دیدن تی وی شدی

 

 

 محو تی وی هستی عزیزم

بقیه در ادامه ی مطالب:

 

 اینجاهم از خنکی سرامیک خوشت میومد ودائم میخوابیدی رو زمین

 

 بیا بغلم ماچت کنم

 اینجا هم بادکنک رو گرفتی دستت و توخونه میچرخیدی

 

 اینم از کادوی خواهر خوبم به نوژاجونی بره ی ناقلا

 

 

 چقدر ناز شدی گلم

 کیک تولد هلاله جون.این شمع رو من هم فوت کردم واعلام کردم آخ جون دوباره 21 ساله شدم وهمه کلی خندیدند

 

 اینجا هم به نوژا گفتم : نوژا اخم کن .سریع اخم کرد.من به فدای اخم تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نيروانا
6 آذر 91 7:56
تولدت مبارك عزيزم و تولد خاله هلاله ي عزيز هم مبارك باشه. هميشه به شادي باشين و جشن. نوژاجونم هم كه ستاره ي همه ي محافل. خدا حفظش كنه ني ني ناز رو . ميبوسمتون


ممنون همينطور نيرواناي عزيز روبراي شما