نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

اسباب بازی موردعلاقه ی نوژا جونی

1391/9/7 19:03
نویسنده : مامان حسنیه
525 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم اینروزا به یکسری اسباب بازیات بیشتر توجه وعلاقه نشون میدی .البته این اسباب بازیو 3 ماه پیش برات خریدم اون موقع زیاد توجه نمیکردی اما الان دوست داری وبازی میکنی وعاشق این هستی که من دکمه هاشونو بزنم و حیوانات بیرون بیان من هم صداشونو برات میگم .راستی تازگیها به لطف تکرار من صدای گاو رو یادگرفتی اما صدای گوسفندرو که بلد بودی بکلی فراموش کردی واسه اونم صدای گاو رو میگی.الهی فدات بشم که مامان باعث شده یکم صداهارو قاطی پاتی یاد بگیری.خب عزیزم چیکار کنم دوست دارم از فرصت کمی که پیشت هستم وبعدازظهرها از سرکار میام به بهترین نحو از زمان استفاده کنم وآموزش بهت بدم.حالا اینم عکسات:

 

 

این همون اسباب بازیه که گفتم :

 

بریم ادامه ی مطالب:

 

 این وسط مسطا هم عروسک موزیکالتو گرفتی و یکم هم با اون بازی میکنی

 

 تو این عکس دونه دونه حیوانات رو ازت پرسیدم وخودت با انگشت دوباره اونهارو برمیگردونی سر جاشون

 

 

قربون اون محبت کردنت برم اگه جون داشت که الان خفه شده بود مامانی

 

اینجا ازت پرسیدم نوژا خرگوش لباست کو؟ داری بهم نشون میدی

 

 

 عاشق تسبیح هستی وهرکس که نماز میخونه از سرسجاده برمیداری ومیکنی تو دهنت

 

 عزیزم کلاهتو خیلی ماهرانه خودت سر میکنی.

 

یه دنیا عشقی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان طاها
7 آذر 91 20:09
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
عزیزم خیلی وبلاگ زیبایی داری از خوندن مطالبش و دیدن عکس های خیلی خیلی قشنگتون لذت بردم این نینی ناز رو هم خدا براتون نگهش داره



مرسي عزيزم نظر لطفته
مامان انیسا
7 آذر 91 22:44
آفرین عزیزم
مامان روژینا
8 آذر 91 15:33
ای جونم خاله واقعا یه دنیا عشقی
قربون اون بازی کردنت برم که اینقدر با دقت بازی می کنی وای که چه خوشگل عروسکش و می چلونه مامانی همینطوری نوژا جونی منو بچلوووووووووووووون


قربون نگاه پراحساست برم.چشم شما امربفرمایید عزیزم
سمانه مامان ستایش
8 آذر 91 18:53
نوژای نازم قربون اون محبت کردنت برم که داری عروسکو خفه میکنی
دلم براتون تنگ شده بود دوست خوبم.نوژاجونی رو ببوس



الهي من بيشتر دوست عزيزم
روشنک
8 آذر 91 21:49
سلام عزیزم . امیدوارم نوژا جان همبشه سالم و سلامت باشه . باعث افتخار من است آشنایی با شما.
♥ الهه مامان روشا جون♥
9 آذر 91 2:16
چه اسباب بازی جالبی.قربونش برم که انقده با دقت داره بهش نگاه میکنه
مامانی نگران نباش دخملی ما هم ه جای همه ی حیوونا گاهی میگه بع بع.


آخه بعداز اين همه كاركردن دوباره حرف خودشو بزنه يكم آدم ناراحت ميشه
مامانی درسا
9 آذر 91 2:54
الهی چه اسباب بازیش خوشگله ..... یه عالمه دستای خوشگل واسه دختری ...... بفرما خصوصی
مامانی درسا
9 آذر 91 2:55
فک کنم قبلا" رمزو داده بودم ولی چون الان دارم روی ردیف لینکا میرم جلو دوباره دادم خوب کار از محکم کاری عیب نمیکنه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 آذر 91 18:07
عزیزم چه اسباب بازیه نازی داری
آفرین که توجه میکنی نوژاجونم
چه تفاهمی مثل آرمیتای من تسبح به دندونش میکشه آخراین دندوناشون کج وکله میشه


اين كوچولوها همه كارهاشون شبيه بهمه.
مامان کوثری
11 آذر 91 11:30
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
مامان کورش
12 آذر 91 18:06
عزیزم چه عکسای خوشملی افرین به دخمل باهوشم عزیزم این اسباب بازی اسمش چی؟ خیلی جالب


آشنایی با حیوانات.موزیکالشم بوداما من نخریدم.از پروما خریدم