نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

نوژادرحیاط مامانی

1391/8/3 16:57
نویسنده : مامان حسنیه
584 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان کلی برات نوشته بودم که همش پاک شد.کلی عصبانی شدم.

یکسری عکسا از حیاط توخونه ی مامانی اینا:

                    

نمیدونم به چی اینطوری زل زدی عزیزم

                                 

                      

           

بریم ادامه ی مطالب:

 

                       

فدای نگاه ولبخند زیبات

                          

گل بسر نانازمن

                 

آسمان وقف نگاهت گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان وندا
3 آبان 91 17:53
الهی جیگر این نگاهات و راه رفتنت خوشگل خودم


مرسی گلم
مامان نوژا
4 آبان 91 9:57
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 9:57
چه عمکسای قشنگی بلا خانوم شیطون خانوم

چقدر اعصاب آدم خورد میشه مطالب به مشکل میخوره یا میپره درکت میکنم برای منم بارها پیش اومده


آره عزیزم .نوژاخوابیده بودکه گفتم ازفرصت استفاده کنم که اینطورشد
مامان روژینا
4 آبان 91 14:47
واییییییییییییی خوشگل خاله معلومه حسابی داره بهت خوش می گذره امیدوارم همیشه همینطور شاد باشی وروجکم بووووووووووووووووووووووس
سمانه مامان ستایش
5 آبان 91 2:29
معلومه نوژاجون حسابی تو این حیاط باصفا خوش میگذرونه.الهی همیشه شاد و خندون باشه نوژاعسلی
خاله ی مهربون
8 آبان 91 10:20
منم لینکتون کردم