نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

نی نی جدید

1391/6/31 23:59
نویسنده : مامان حسنیه
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم.امشب خانم گلی خیلی باهم بازی کردیم .کلی خسته شدی.بایه عالمه گریه هم خوابیدی.میخوام یه خبربهت بدم عزیزم .فرذاخاله کیانوش میره بیمارستان تا بستری بشه ویه نی نی خوشگل مثله خودت بدنیا بیاره .اینقدرخوشحالم که نگو.آخه من وخاله کیانوش خیلی باهم دوستیم .درسته که همدیگروخیلی وقته ندیدیم اما تلفنی مرتب درتماسیم.عزیزم من وخاله داستانها باهم داشتیم.باهم دوتایی وباچندتا ازدوستامون مسافرت رفتیم وکلاس باهم بودیم حتی عروسیمون هم باهم توی سال وتو یه ماه بودالبته کیانوش 2هفته ای جلوتر بود.یه  جاباهم کارمیکردیم .خلاصه کلی باهم خاطرات خوب داریم.خاله اون موقعی که من بارداربودم خیلی بهم سرمیزدو حتی بااینکه دیگه اداره نمیومداما بمن سرمیزداما منه بی معرفت حتی یه بارهم نرفتم ببینمش .البته درگیرشما خانم گل هستم ودلایلشم خودخاله میدونه.فردا هم همون بیمارستانی که من زایمان کردم بستری میشه.میبینی چقدر باهم تفاهم داریم ؟راستی نگفتم نی نی اش پسره.الهی که بسلامتی زایمان کنی عزیزم.دوستت دارم خانمم.گل پسرتومیبوسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
1 مهر 91 0:30
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .


چشم اومدم
سمانه مامان ستایش
1 مهر 91 1:53
ایشالا به سلامتی یه فرشته کوچولوی دیگه به جمع فرشته های زمین اضافه بشه.
نوژای گلمو ببوس مامانی


چشم مرسي ازمحبتت خانم گل