نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

راه رفتن دخترم نوژاوکادوهای روز دختر

1391/6/28 23:54
نویسنده : مامان حسنیه
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خانم .بالاخره دیشب یعنی درتاریخ١٣٩١.٠٦.٢٧ تونستی بطورمستقل وبدون کمک ازوسیل اطراف اززمین بلند شی.ووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییی نمیدونی که چقدرذوق کردم.خونه مامان اینا بودیمو مامان تولدش بود همونجا خودت اززمین بلن شدی وراه رفتی ماهمگی برات دست زدیمو شما هم پشت سرهم دست میزدی و میگفتی:ددددددددسسسسسس.الهی من فدات بشم بااون راه رفتنت که هنوز هم آنچنان مسلط نیستی اما همینکه خودت دیگه بدون کمک می ایستی کلی خوشحالمون کرد.عزیزم نمیدونم شماهم وقتی بزرگ شدی وداری مطالبو میخونی میتونی بفهمی که من چقدر ذوق زده شده بودم یا نه؟ امیدوارم اون موقع حال الانمونو درک کنی .همه ی پدرهاومادرها باکوچکترین حرکت وپیشرفت بچه هاشون اینقدرذوق میکنن و بعضی هاشون مثله من دل نازک اشک توچشماشون جمع میشه.امشب بمناسبت روز دخترکلی برات اسباب بازی خریدم .شب هم بابایی برات یه لب تاپ اسباب بازی که هم حروف فارسی وهم حروف انگلیسی رومیگه بایکسری ازکلمات رو خرید.خیلی خوشحال شده بودی .من وبابایی هم شادبودنت شادمیشیم.حالا عکساشم برات میزارم.عزیزم فردابرات وقت گرفتم که ببرمت چکاپ.الان چندماهی میشدکه ازاین امرمهم غفلت کرده بودم.خیلی ناراحتم اما این کم کاری هم بخاطر مشغله ی کاری بوده که بهدازظرها دیر ازسرکارمیام خونه .ببخش خانمم.ایشاله درموردچکاپت هم اگروقت بشه برات مینویسم.بازم میگم که من وبابایی عاشقتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان انیسا
29 شهریور 91 0:09
عزیزم روزت مبارک
سمانه مامان ستایش
29 شهریور 91 0:09
تبریک مامان دخمل نازنازی من درک میکنم چه حس شیرینی داری مامانی انگار دنیا رو به یه مادر میدن وقتی فرشته کوچولوش جلوی چشمش راه میره
مامان نيروانا
29 شهریور 91 10:53
سلام عزيزم، از اينكه به ما سر زدي ممنونم. دختر قشنگ و نازت رو ببوس حسابي. فداش و ديروزش مبارك
نایسل
31 شهریور 91 2:38
تبریکککککککککککککککککککککک
مامانی روژینا
31 شهریور 91 17:39
وای مبارک باشه قندعسل منم ذوق روژینارو خیلی میکنم فقط مامانا میتونن اینو حس کنن
مامان وندا
1 مهر 91 15:58
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــه هوراااااااااااااااااااااااااا....خیلی خوشحال شدم ایشالا همیشه توی راه های خوب قدم بذاری گل خوشگلم