نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

برای نوژاجونم

دلتنگی مامی واسه نوژاجونی

1391/7/2 8:56
نویسنده : مامان حسنیه
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل خانم.امروزمامانی باتاخیرزیاداومدخونه.ساعت 7:10رسیدم خونه مامانی.آخه هم دیراومدم بیرون هم اینکه ترافیک بود.وقتی اومدم داشتی واسه خودت توخونه راه میرفتی منو که دیدی پریدی توبغلم .منم که دل نازک .........اشکم بی اختیاراومد.مامانی میگفت خیلی بیقراری کردی.همیشه بهم میگه ساعتهای اومدنت نوژابیقراری میکنه.امروز که دیگه بدترخیلی نق زده بود.الهی دورت بگردم.تازه فهمیدم که منم بیقراردیدنت میشم .اصلا نمیتونم سرکاربندشم.دوست دارم زودتربیاموروی ماهتو ببینمو آرامش بگیرم.باهم سیدی برینی بی بی که خیلی دوست داری نگاه کردیم .ازموقعی که واردشدم تا اینکه لباسامودرآوردم همش باهم دنبال بازی کردیم وتا 1ساعت هنوزلباسمودرنیاورده بودم حتی دلم نیومدشادی کردنتو هنگام بازی بهم بزنم وباهمون لباسا باهات بازی کردم آخرسرهم کمی سوپ خوردی وگریه کردی ولالا.مامانی این هفته فکرکنم همش دیربیام خونه آخه کارامون خیلی زیادشده.اما سعی میکنم که زودی بیام.شادیت آرزوی من است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 مهر 91 23:42
عزیزم مامان مهربون نوژاجونی خیلی گلی
نایسل
2 مهر 91 13:25
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممم
مامانی روژینا
2 مهر 91 15:50
اخی عزیزم دلش واسه مامانیش تنگ میشه دیگه خاله عکس جدید نوژاجونو بزار دیگه میخوایم ببینیمش
سمانه مامان ستایش
3 مهر 91 4:01
واقعا سخته دوری چند ساعته از جگرگوشمون. من شاغل نیستم ولی میتونم درکت کنم که چقد سخته این دوری چند ساعته از گلت... نوژای عزیزمو ببوس مامان دلتنگ
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
3 مهر 91 8:59
سلام تو قسمت پرسش و پاسخ براتون مطلب نوشتم لطفا اگه امتحان کردید و انشاا... موفق شدید بهم خبر بدید تو وبلاگ وخترم بوس بوس برا نوژا جون
مامان وندا
3 مهر 91 9:43
میدونم چی میگی مامانی.....من سرکار نمیرم اما اگه یه دقیقه وندا پیشم نباشه دیوونه میشم عزیزم خصوصی داری
مامان انیسا
3 مهر 91 14:01
بووووووووووووووووووووس واسه این خوشگلک مهربون
مامان پارسا
3 مهر 91 16:02
سلام عزيزم. كاملا درك مي كنم چون منم همين وضعيت رو دارم بعضي وقتا دلم نمي خواد سركار برم راستي شغلتون چيه ؟
الهه مامان روشا جون
4 مهر 91 22:22
سلام مامانی مرسی که به وبلاگمون اومدی.چه خوب که این دفعه نظر گذاشتی خوشحال شدم.کاش هر دفعه که پستها رو میخونی با گذشتن رد پایی از خودت وبلاگم رو زیبا کنی.من خوشحال میشم دوستای جدید پیدا کنم. عزیزم در مورد واکر من از اینجا نگرفتم ولی میرزای شیرازی داره.البته اگه نوژا جونم راه آفتاده دیگه به دردش نمیخوره.چون قیمتش 80 90 تومنه و برای حفظ تعادل بچه موقع راه رفتن و اینکه ترسش بریزه خوبه.
مامان نوژا
5 مهر 91 7:41
سلام عزیزم سر کار رفتن ما مامانها هم واسه خودمون سخته هم واسه نی نی ها
نایسل
5 مهر 91 14:02
مرسی گلمممم
مامان کورش
5 مهر 91 18:27
سلام عزیزم نبینم بی قراری بکنی خاله فدات بشه انقدر شما نازی و مهربون
الهه مامان روشا جون
7 مهر 91 11:54
سلام مامان نوژای عزیز.من با افتخار لینکتون کردم. خوشحالم که دوست جدیدو خوبی مثل شما پیدا کردم. نوژا جونم رو بوسه بارون کن.
مامان وندا
9 مهر 91 11:02
مرسی عزیزم....تو کدوم شماره؟.....مامانی نمیخوایی عکس جدید از گل دختری بذاری دلمون تنگ شده ها
سمانه مامان ستایش
9 مهر 91 16:49
مامانی نمیخوای بیای عکسای جدید از نوژا جونم بذاری؟
نوژکوچولو
9 مهر 91 20:08
وای میدونم شاغل بودن با وجود داشتن یه فرشته کوچولو چقدر شختهخسته نباشی مامانی مهربون
سمیرا
11 مهر 92 0:51
از صفحه یک تا نه وبلاگتو تک تک پستارو خوندم و لذت بردم خدا برات این نی نی نازو نگه داره مامانی خیلی دوسش دارممممممممممم