نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

خوشحالی مامانی نوژا

1391/6/7 0:40
نویسنده : مامان حسنیه
498 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام دخمل خانمم.الهی مامان دورت بگرده که اینقدردخملم خانم وآروم شده.الان تازه نیم ساعته که خوابیدی.ازفردا تا روز شنبه مامان دربست درخدمت شماست .خوب یعنی تعطیلم دیگه.خوشحالم اول بخاطر اینکه پیش شما میمونم وتمام این چندروزوباهم هستیم     بعدشم یکم فرصت استراحت برام فراهم شد.مامانی یه همکاردارم که هروقت منو می بینه بهم میگه :حال آموزگارمون چطوره؟(منظورش شمایی) بعدمیگه حال دانش آموزاش چطوره؟(منظورش من وباباییه).منم بهشون میگم همه خوبند.بعدش مپرسه دانش آموزا خوب درس میخونن؟میگم بلللللللللللللهههههههه.

امروز که داشتم به حرفای همکارم فکرمیکردم احساس کردم که واقعا من دارم خیلی چیزا روازت یادمیگیرم وگرفتم.تمرین صبروحوصله و......خیلی چیزای دیگه که اگه بخوام برات بگم یه عالمه میشه.دخملم فقط میخوام یه خواهش ازت بکنم واونم اینه که تواین چندروزتعطیلی به مامان زیادسخت نگیری هااااااااا.اصلا چطوره که دوباره همون دزسای تکراری وباهم مرورکنیم؟؟؟؟؟؟؟اما نه میخوام چیزای جدیدیادبگیرم تا ازم راضی باشی.قول میدم شاگردخوبی برات باشم ودرساموخوب یادبگیرم.girl reading book

عاشقانه دوستت داریم   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 شهریور 91 10:33
چه بامزه ،آموزگارجیگری داریدمامانی
مامان الیناجونی
7 شهریور 91 10:40
واقعا راست ميگي مامان جون ما خيلي چيزارو بايد از بچه ها يادبگيريم ..از طرف من چند تا
سپیده
7 شهریور 91 17:28
سلام خانمی. با افتخار لینک شدید.
مامان وندا
7 شهریور 91 18:08
وای چه آموزگار نازی دارین شما، می بوسمش هزارتا عزیزم ممنون از جوابت
سپیده
8 شهریور 91 20:10
سلام. چشم
طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 17:44
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان وندا
10 شهریور 91 1:52
مامان کورش
11 شهریور 91 3:33
عزیزم چه اموزگار ناز وخوشملی داری
مامان ویانا
11 شهریور 91 13:14
خانم گل یه عکس از دخملی نازت بزار ببینمش
مامان وندا
11 شهریور 91 16:05
مامانی آپ نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم بزودی چرا.مرسی ازلطفت خانمم
شیما مامان درینا
11 شهریور 91 17:19
عزیز دلم از اینکه به وبلاگ ما سر زدین ممنونم رژا جون خیلی بامزه اس خدا حفظش کنه تولدش هم با تاخیر مبارک باشه ایشالا 120 ساله بشه
نایسل جون
11 شهریور 91 17:54
چه همکار جالبی چه حرف جالبی زده منم کلی رفتمم تو فکر عزیزممم

راستی پستای قبلت رو یه نگاهی نداختم واسه راه رفتنش بهت تبریک میگم یواش یواش قدم هاش زیاد میشه شرورع میکنه به دویدن
خیلی ببوسش ازطرف من
خداروششکر واکسنشم به خوبی خوشی زدی


مرسی گل خانم
نایسل جون
11 شهریور 91 17:54
این مدتی که نبودی نت نداشتم عزیزم


وای مرسی که سریع جواب دادی عسل
باران قلنبه
12 شهریور 91 1:20
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا