نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

برای نوژاجونم

قدم برداشتن نوژاجونی

1391/6/4 11:46
نویسنده : مامان حسنیه
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.گلم بالاخره بدون كمك تونستي حدوداتا 11قدم برداري.اونم روز پنج شنبه.من حسابي خوشحال شدم وكيف كردم.بابايي هم همين طور.مامان خودم كه حسابي ذوق كرد.نوژاي گلم اينقدر قشنگ وباترديد راه ميري كه نگو.اگروقت شدازاون قيافه وادات كه موقع راه رفتن درمياري عكس ميندازم .خيلي بامزه ميخواي سريع بهيك تيكيه گاه برسي.ديروز تا تونستيم گذاشتيم كه خودت ازاين كشف تازه لذت ببري.كلي هم خسته شدي .اما مگه دست برداربودي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ذوق ميكردي وميخنديدي.عزيزم گامهايت استوار

 کیک پوشک مناسب جشن قدمbaby bootie diaper cake

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان میترا
4 شهریور 91 11:56
پاینده باشه
مامان وندا
4 شهریور 91 16:28
مبارکه خوشگل خاله آفرین گلم ایشالا همیشه تو زندگیت ثابت قدم باشی
مامان وندا
5 شهریور 91 0:57
سلام عزیزم شما عکس نوژارو تو مجله چاپ کردین؟ میشه دقیق بهم بگید چطوری؟ من عکس وندارو ایمیل کردم اما تو خود مجله نزده که موضوعشو چی بزنیم و به کدوم آدرس بفرستیم ممنون میشم جوابو تو وب وندا بدین
HELALEH
8 شهریور 91 14:21
سلام خاله جونم خیلی خوشحالم که راه میری وقتی جلوت راه میرم و دستام سمته تو و قدماتو تند میکنی زودتر دستمو بگیری نیفتی چه حالی میکنم الان سر کارمو دلم براغت غش میره


مرسی خاله هلاله جون.