نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

برای نوژاجونم

واکسن 1سالگی نوژاجونی

1391/6/1 8:20
نویسنده : مامان حسنیه
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی.خوبی؟ دیروزواکسن ١سالگیتوزدی عزیزم .مامانو بابای گلم زحمت کشیدندوبردنت مرکزبهداشت وواکسنتو زدند.من اومده بودم سرکار.اماخدامیدونه دلم پیش شمابود.قراربودصبح زودببرنت اما شمادرخواب نازبودی.بابایی میگفت وقتی واکسنتو زدن کلی گریه کردی  اما وقتی نون دستت دادند سریع همه چیو فراموش کردی وآروم شدی.دیروزهم که اومدم خونه دیدم خداروشکرسرحالی ومشغول بازی.امابغلم نیومدی.اینقده ناراحت شدم که نگو.اما بعدازچنددقیقه خودت پریدی بغلم.دیشب هم زودخوابیدی.خداروشکرکه این واکسنت مثله قبلیا نبود.دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 شهریور 91 14:56
سلاااام وای عزیزم دلم برای تو ومامان گلت تنگ شده بود مبارک باشه واکسنت خوشگلم.آفرین به تودخترمهربون