نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برای نوژاجونم

27 ماهگی نوژاخانم

1392/9/6 10:03
نویسنده : مامان حسنیه
3,264 بازدید
اشتراک گذاری

تو این مدتی از از عمر وبلاگ نویسیم میگذره تاحالا نشده بود که این همه مدت غیبت داشته باشم .دوست داشتم بعداز عروسی عمو حامد تنها عکسی روکه داشتی بزارم که انگار طلسم شده.دخترک نازمن چقدر باید خدارو شکر کنم بابت این نعمت.

ماشاله هر روز پرانرژی تر وبلبل زبونتر میشی .تقریبا می تونم بگم کلمه یا جمله ای نیست که نتونی بگی.عاشقتم وقتی یه کاری میکنی که باید دعوات کنم و با اخم نگام می کنی ومیگی :حسنیه دعوام نکنی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینقده خندم میگیره اینجور مواقع که نگو.

تو این مدت عید غدیر بود که رفتیم خونه ی خاله هنگامه و اولین سید خونه ی ما یعنی امیر مهدی یه جشن کوچیک براش خاله گرفته بود که اونم خداروشکر بخوبی برگزار شد.یکسری عکس انداختم که برات میزارم.

از جمعه 17آبان شروع کردی به گفتن این جمله که دلم درد میکنه ومن فکر میکردم ناز میکنی تا روز 19 که با گریه از خواب بیدارشدی که دلم درد میکنه و مامان فاطمه که ترسیده بودبرده بودت پیش دکتر برخوردار وایشون هم آزمایشخون و سونوگرافی وادرارومدفوع نوشته بود برات.اصلا نفهمیدیم تاسوعا عاشورا کی اومد وتموم شد بس که مریض وبیحال و البته تب 40درجه که هر 4 ساعت شیاف برات میزاشتیم.چقدر بهونه گیر شدی تو این مریضی لعنتی.شنبه ویکشنبه هم نیومدم سرکار گفتم بزار حالت بهتر بشه که خدارو شکراز دیروز بعدازظهر بهتر شدی .عزیزکم دارو نمیخوری باید 3بار سرنگ رو پر کنیم تا اون مقداری که دکتر نوشته بهت بدیم .توی گلوت هم آفت زده .خلاصه که دکترها تشخیص ویروس رو دادند.امروز هم سرظهر زنگ زدم بابایی تا حالتو بپرسم که گفت صبح که بیدارشدی گفتی :مامان کو؟ وکلی گریه کردی.برای منم امروز اومدن سرکار خیلی سخت بوذچون 6روز تموم کنارهم بودیم و کلی بهم وابسته شدی منم بیشتر.وقت ناهاری هم عکساتو فیلماتو نگاه کردم.خوب آخه دلم برات حسابی تنگ شده مامانیه گلم.

عزیزم 27 ماهگیت هم مبارک .اگه خدا بخواد تا 2 هفته ی دیگه هم داریم میریم خونه ی خودمون.سخته برام ولی مجبوریم.بزرگ شدی و وقت رفتنه باید مستقل بشیم .

٢تاعکس از عروسی عمو حامد که دوربینم خراب شد:

من به فدای این عروس خوشگلم بشم

تمام مدت لباسش تو عروسی همین جوری بود و به همه میگفت: من ممه دارم.وای اینقدر خجالت می کشیدم که نگو.مهمونها هم با ای حرفش کلی میخندیدند.

قربونت برم که با محبت به عروسکا نگاه میکنی

خودم عاشق این عکسایی هستم که از نزدیک از صورتت میگیرم

خونه ی خاله هنگامه بمناسبت عید غدیر و اولین سال سید بودن امیرمهدی جشن کوچکی گرفته بود واینجا عکس دسته جمعی بابچه ها انداختید

کلی واسه کیک ذوق کردی ودست میزنی

گرفتن عیدی از دست بابای امیرمهدی

اینجاهم طبق معمول تلفن رو الکی گرفته دستش و داره با پسرعمه اش مسعود صحبت میکنه

تولد مامانه وداره قرمیده وبهترین کادومو از نوژای گلم گرفتم .واسم کلی تولدت مبارک خوندو میرقصید

روز ٤محرم هم بردمش مسجد وبجای سینه زدن یکم دست میزدو یکم سینه میزد.

 

لبخند که میزنی . . .
پر میشوم از بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان روژینا
27 آبان 92 17:55
پس حسنیه جون تو هم مثل من تنبل شده بودی آره ؟ الهی بمیرم برای نوژا چرا اینقدر بد مریض شده بود دوباره این ویروس لعنتی چیه که هر کس و می بینی مبتلا شده خب خدا رو شکر که بهتر شدی خاله بیست و هفت ماهگیتم مبارک بی صبرانه منتظر عکساییم
مامان ساجده
28 آبان 92 14:27
بیست و هفتمین ماهگردت مبارک الهی بمیرم که انقدر بد مریض شدی عزیزم این ویروسای لعنتی هر چند وقت یکبار باید بیانو شما فرشته کوچولوها رو مریض کنن خوب خدا رو شکر که الان بهتری امیدوارم زودتر خوب خوب بشی گلم خونه جدید هم مبارک انشاالله زودتر با شرایط جدید کنار بیاید
مامان آناهیتا
2 آذر 92 21:24
سلام عزیزم . می بخشید مسافرت بودم نتونستم بهتون سر بزنم . تاخیرمو ببخش. مبارک باشه نازنین دختر
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آذر 92 2:45
27ماهگیت مبارک خوشگل خاله اینم برای دوست جون خودم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آذر 92 2:47
راستی منزل جدیدمبارک، ایشالا روزهای خوشی رو بگذرونیدوبراتون پرازخاطره های خوب باشه
مامان ندا
4 آذر 92 15:57
27ماهگیت مبارک منزل نومبارک شاغل هستی سخت نیست منم شاغل بودم استعفادادم
مامان روژینا
4 آذر 92 23:18
این پست نمی خواد تکمیل بشه عایاااااااااااااا حسنیه جون من همچنان منتظرم تنبل خانم
مامان یسنا
5 آذر 92 10:26
خصوصی
مامان آنیسا
6 آذر 92 10:24
ای جونم چه خوشگل شدی عروس خانم
معينيان
6 آذر 92 10:51
27ماهگيت مبارك باشه گلم. چ عكساي قشنگي . ايشالا عروسي خودت خانم خانوما
امیر مهدی و عمی
6 آذر 92 12:11
سلام عزیزم انشااله که دیگه هیچ وقت فرشته زندگیتون مریض نشه و نازنین دخترو مریض نبینم ماشااله همه عکساش قشنگ و زیباست
مامان روژینا
6 آذر 92 16:44
قبل از هر چیز یه دست برای دوست جون خودم بزنم که تهدید روش سریع جواب میده و اماااا نوژا جونم قربونت برم عزیزززززم با اون لباس عروست که اینقدر ناز شدی مخصوصا تو عکس دومی به به امیر مهدی هم مثل روژینا سیده ؟ عیدت با یه عالمه تاخیر مبارک سید کوچولو(البته تقصیر خاله تنبلته ها که دیر عکسارو گذاشته) تولد شما هم مبارک حسنیه خانم ببین دخملت بزرگ شده و دیگه خودش مجلس و دست می گیره ها عکسا خیییییلی قشنگ بودن مرسییییی دوستم
سمانه مامان ستایش
7 آذر 92 3:36
آخییی عزیزم مریض شده بودی؟انشالا که تا الان خوبِ خوب شده باشی گلم چقدر خندیدم به اون حرفش تو عروسی خونه جدیدتون هم مبارک دوستمنمیدونم تولدت دقیقا کی بود حسنیه جونوای بهت تبریک میگم عزیزم دخمل نازتو ببووووس.
katayon
7 آذر 92 8:12
خوب مامان نوژا جون گذاشتن اون عکس ممه ای نوژا توی وبلاگ درست نیست عزیزم الان که توی اینترنت گذاشتی باید خجالت بکشی حتی خارجی ها هم عکس عریان دختربچه رو تو اینترنت نمی زارن شما که مسلمون هستین چرا؟؟؟
مامان حسنیه
پاسخ
متاسفم برای طرز فکر احمقانه ات.
مریم
8 آذر 92 16:25
عززززززززیزم. مریضی بچه ها خیلی سخته من خیلی تحمل کردم. امیدوارم زودتر حالش خوب شه
مامان تارا و باربد
9 آذر 92 9:06
سلام دوست عزیزم خوبی 27 ماهگی گلی خانوم مبارک ایشالا همیشه سلامت باشه و تا الان خوب خوب شده باشه فدای این شیرین زبونی و این عکسای خوشگل بامزه ببوسش به جای من خونه جدید هم مبارک ایشالا به شادی و سلامتی و دل خوش مراقب خودتون باشید
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
9 آذر 92 18:17
27 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااارک عزیزم چقد لباس عروس بهت میاد انشاالله عروسی خووووووووووووووووووودت
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
10 آذر 92 1:40
لام مامانی عزیزم نوژاجونی بهتره امیدوارم خوب خوب یاشه عزیزم ممنونم از محبتت ونظر خوبت مرسی دوست خوبم
مامانی روژینا
10 آذر 92 14:59
وایییییییییی خوشگل خاله بااون لباس خوشگلش چرا مریض شده اخه میمی هاشونگاه کنبعضی کارهاشون واقعابامزه است
مامان پارسا
11 آذر 92 17:02
عزیزم 27 ماهگیت مبارگ خیلی بانمکی شیطون کوشولو
مامان ندا
12 آذر 92 11:50
27 ماهگیت مبارک خوشکل خاله چه لباس اوشکلی داری جوجو لباس عروسیتو بپوشی خاله جونی
مامان ندا
13 آذر 92 17:09
27ماهگیت مبارک چه لباس عروس خوشگلی نوژان هم تومحرم گاهی دست میزدگاهی سینه
مامان نگین
13 آذر 92 22:57
اخی چه دختره نازیییییییییییییییییییی داری خدا حفظش کنه
توتم
15 آذر 92 1:23
سلام عزیزم. خوشحال شدم که به ما سر زدید. با کمال میل شمارو لینک کردم. بوس برای نوژای زیبا و خواستنی
مامان علی کوچولو
26 بهمن 92 14:36
سلام مامی نوژان جون دختر ناز خوشگلی داری ماشالا خدا حفظش کنه من به طور اتفاقی به وبلاگ نوژا جون اومدم و خیلی خوشم اومد و با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به منو پسرمم سری بزنید اگه دوست داشتید لینک کنید تا بتونم دوستای خوبی مثل شما پیدا کنم مرسی عزیزم حتما