نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برای نوژاجونم

3تیر 92و دریاچه خلیج فارس

1392/4/11 10:15
نویسنده : مامان حسنیه
881 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم نمیدونم از کدوم حرفت یا از کدوم کارای جدیدت بنویسم.همین رو بدون که خیلی بزرگ وعاقل شدی ومن خیلی خدارو شکر میکنم که گلی مثل شما رو دارم .دیوونه وار میخوامت و همه حرکات ورفتارات حتی صحبت کردنات برام شیرین ودلنشینه.اینروزا خانم گلم من شیطون شده در حد لالیگا .وقت نمیکنم به وب دوستام سربزنم وقتی که خونه ام .از اینترنت اداره استفاده میکنم و بهشون سر میزنم .ابدا اجاز نمیدی که وارد نت بشم اگر هم لب تاب رو روشن میکنم دائم میگی:نوژا یا رهام (اسم پسرخالتو )که باید فیلم یا عکس مربوطه رو برات بزارم .شیرین زبون هم شدی که نگو .کارات خیلی بامزه هستند و واقعا وقتی حرفی میزنی وکاری میکنی که نشون میده بزرگ شدی همون موقع خدارو شکر می کنم..با عروسکات خیلی قشنگ صحبت میکنی و  یه موقع هایی دیدم لباستو میزنی بالا که مثلا بهشون شیر بدی نازشون میکنی و میگی :قشنگم بخواب و کمرشون رو ماساژ میدی.روزی هزاران بار  گوشیه منو میگیری  وعکساتو فیلماتو میبینی .منی که گوشیهامو تا الان سالم نگه میداشتم حالا از دست شما اصلا دیگه امکان نداره ٢ ماه دیگه کار کنه  دیروز دیدم یکی از دکمه هاش کار نمی کنه.

وروجک من خیلی کارای خطرناک دیگه هم میکنه مثلا رو دسته ی مبل می شینه و قاه قاه میخنده هرچی می گم نوژا خطرناکه میفتی اصلا گوش نمیده.خیلی علاقه داره که از پله ها بره بالا و پایین و تو این کار هم تبحر لازم رو کسب کرده اما من همش میترسم که بیفتی.کار بدی که تازگیها یادگرفتی واصلا ناراحتم میکنه شدید دست بزن پیدا کردی .منو میزنی میگی: گریه کن اولا تا گریه ی الکی میکرد با حالت نازی میگفتی: حسنیه حسنیه.اما الان دیگه از گریه های الکی من خبری نیست میگی: گریه کن .چرا گریه کن. اینکارت حسابی عصبانیم میکنه اما خدا کنه زود گذر باشه.به عروسکت میگی: تل بزنم خوشگل بشی ناز بشی.وای که واسه این حرف زدنات میخوام بخورمت کلی حال میکنم با این حرف زدنات.فکر میکنم تا حدود ١ماه ونیم که مونده به تولدت دیگه توحرف زدنت  کامل بشه عسلم.به مامان فاطمه(مامان خودم) خیلی وابسته ای دائم با اینکه کنارشی صداش میزنی مامان فاطمه چند بار میگی و هربار مامان هم میگه : جونم چیه .انگار میخوای ٢٤ ساعته در کنارت باشه واین مشکل تازه ای که ایجاد شده اینه که تا میایم خونه ی عزیز اینا بغض میکنی وگریه وسفت منو میچسبس ویه بند میگی : مامان فاطمه.اعصاب منو بهم می ریزی.حتی گاهی نصفه شب هم از خواب می پری و با گریه میگی مامان فاطمه.از تعطیلات بگم که روز دوشنبه ٣ تیرماه همراه بابا بردیمت دریاچه خلیج فارس خیلی بهمون نزدیکه .با اینکه ساعت ٦:٣٠ راه افتادیم بازم محوطه ی بازیش آفتاب بود اما به قول معروف یه دل سیر بازی  کردی .اینقدر از بازی کردنت وخوشحالیت لذت میبرم که نگو.حالا بریم سراغ عکسا:

 

 

 وای قربون اون خنده وشادیت بشم من

 

 

 

 

 

 

 اینم نمای نزدیک از نوژای من

 

  چون با شکم وپشت رو از سرسره میای پائئن شکمت سوخت

 وای از گرما که گل دخترم لپاش گلی شده .خیلی هم تشنه بود .اونروز اصلاغذا نخورده بودی

 تا از سرسره اومدی پایین کش سرت رو باز کردی وتلاش من برای دوباره بستش به نتیجه نرسید اینم  از موهای آشفته ی خانومی

 

 وقتی چمنها رو دیدی از خستگی خودتو انداختی زمین

 گیر داده بودی به شیلنگ آب و می خواستی آب بازی کنی

 

 

 

 

 

یه قسمت پارک هم جمعیتی وایستاده بود که نگو از اول میدونستم اون قسمت فواره ی موزیکال داره و بابا گفت ببریمش اما من چون لباس برات نیاورده بودم گفتم :نه اما از بابا اصرار که حتما ببریمش

 

هیجانزده شده بودی که نگو

 

 بعدا وارد شدی و کلی آب بازی کردی منم چون خیلی نزدیک بودم برای عکاسیب خیس آب شدم ولی شادیه شما برام دنیا دنیا ارزش داره

 

 

 

 

 

 

 تاز این همه ذوقت و اینکه جیغ بنفش میزدی بچه های اطرافت خنده شون گرفته بود و وایستاده بودند وبه کارات  نگاه می کردند

 

 

 

 عاشق این عکست شدم مامانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

اوتادي
11 تیر 92 11:16
ايشاا... هميشه لبت پرخنده باشه ناز خانمي
نازنین
11 تیر 92 14:18
سلام اميدوارم حالتون خوب باشه. خواستم بگه نيکو تو مسابقه ي ني ني وبلاگ شرکت کرده.اگه ازش حمايت کنيد و بهش راي بديد يه دنيا ممنونتون ميشيم. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com/
atolie
11 تیر 92 14:19
با سلام خدمت شما. به وبلاگ آتليه اي کردن عکس کودکان سر بزنيد.شايد براي فرزند دلبندتان مناسب باشد. آدرس وبلاگ http://atolie-nazanin.loxblog.com
مامان سروش
12 تیر 92 2:04
الهی فداش چه جیگری شده بوسش کن
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 2:21
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
معينيان
12 تیر 92 8:22
سلام به نوژا جوني و مامان حسنيه. از اينكه شادي و خنده هاي قشنگ نوژا رو ديدم لذت بردم. اميدوارم هميشه شاد باشيد
مامان ایناز.ندا
13 تیر 92 9:53
سلام عززززززززززززززززززززیز دلم واقعا خودنیه وخدا مامان فاطمه رو نگه داره .انشالا همیشه خوش باشین
صبا خاله ی ایسا
14 تیر 92 19:02
همیشه به گردش عزیزم
حسنیه جون اینجا که رفتید
کجاس؟
شما کجا زندگی میکنید؟


ما تهران زندگی میکنیم عزیزم .این مکان هم توی تهران هست
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 تیر 92 19:37
سلاااااام دوست جون ایلیای من تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده میشه کد 242 رو به شماره 20008080200 بفرستی و اینطوری به ایلیای من رای بدی؟ ممنون
سمانه مامان ستایش
16 تیر 92 21:07
عززززیزم چقدر به مامان فاطمه وابسته شده نوژاجونمهمه مامان بزرگا برای نوه ها عزیزن ولی چون نوژاجونی دائم مامان فاطمه رو پیش خودش داره برای همین بهشون وابسته شده. وااای از عکسا معلومه حسااابی به دخملی خوش گذشته.امیدوارم همیشه همینطور شاد و خوشحال باشه نوژاجونی
صبا خاله ی ایسا
16 تیر 92 23:43
عزیزه دلم میشه ادرسشو بهم بدید؟؟ منظورم کجای تهران ممنون گلم
مامان آرشيدا قند عسل
17 تیر 92 11:56
اصولاغ ميخوام بدونم به چه مناسبت اين گل سر رو موهاي شما وروجكها سنگيني ميكنه كه اولين كاري كه ميكنيد در آوردن گل سره بعدشم واي چه جاي باحالي رفتيد بوسسسس واسه تو دخملي لپ گلي.
مامان ثمین
18 تیر 92 2:23
به به چه کیفی کرده نوژاجان
خاله سنا
18 تیر 92 21:53
سلامـ نوژا جون خوبی؟ لطفا به سنا جون رای بدین با تشکر کد::563 به شماره:20008080200
مامان ساجده
19 تیر 92 0:22
انشاالله هميشه لبت خندون باشه عروسك كلي براي خودت كيف كردي با اون فواره ها
مامانی درسا
21 تیر 92 3:29
نوژا جونم عزیزم امیدوارم همیشه لبت خندون و تنت سالم باشه عکسات خیلی خوشگل بود گلم
مامان ندا
21 تیر 92 20:58
مامان حسنیه جان نوژان تومسابقه نی نی شکموشرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدی عدد581روبه شماره 20008080200پیامک کن.ممنون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
22 تیر 92 3:16
الهی بگردم چه قدر عروسکمون لپاش گل انداخته. مطمئنم خیلی بهش خوش گذشته چون بچه ها عاشق آب بازین. ببین چه جوری سرشو برده زیر آب.عزیزمییییییییییییییییی نوژا جون.
صبا خاله ی ایسا
22 تیر 92 13:09
استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان
مامان اميرمهدي
23 تیر 92 13:58
سلام عزيزم قربون خنده هات برم هميشه بخند تا مامان جونيت شاد باشه
صبا خاله ی ایسا
23 تیر 92 14:57
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
مامان تارا و باربد
24 تیر 92 13:21
عزیزم ماشالا دیگه دخترا عین مامان حرف می زنن ایشالا همیشه خوش باشید برید گردش و آب بازی می بوسمتون طاعات و عباداتتون قبول حق
منا(مامان کورش)
28 تیر 92 18:43
عزیزم امیدوارم همیشه خنده روی لبات باشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 مرداد 92 13:25
عاشق عکسهای آب بازیت شدم عسلمخیلی خندیدم که سرشوبرده توی آب دوستم امیدوارم هرچی هست مسله به خیروخوشی بگذره همیشه شادوسلامت باشید