نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای نوژاجونم

دعوت وبلاگی

1392/4/3 1:31
نویسنده : مامان حسنیه
437 بازدید
اشتراک گذاری

یه چندوقته که این نظرسنجی ها یا بقول خودمون دفتر عقاید تو وبلاگها مدشده .خیلی جالبه ومن هم خیلی دوست داشتم شرکت کنم.اول از همه از مامان آرشیداجوووون که خیلی لطف داره ومنو به این نظر سنجی دعوت کرده خیلی تشکر میکنم ومرسی که منو لایق دونستی حالا بریم سر سئوالات:

ا. بزرگترین ترس زندگی شما ؟

آینده ای نامعلوم

 

2-اگر 24 ساعت نامریی میشدی، چی کار میکردی ؟ جای خاصی نمیرفتم

3- اگر غول چراغ جادو ،توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5الی12 حرف شما را داشته باشد ،‌ آن آرزو چیست؟خوشبختی خودم ونوژای گلم

4- از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدامیک رودوست داری ؟ 

کلا با حیوانات میونه ی خوبی ندارم.پس هیچ کدوم

 

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

بابا لنگ دراز

 

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

فکر میکنم همه رو بلدم اما کو مرد عمل

 

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ 

جیغ وداد وغر زدن

 

٨- با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید ؟

مرغ دریا خسته است از بس اورانیوم دیده.

 9- دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید ؟

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره بدنبال تو گشتم

*******************************

خانه ی دوست کجاست؟درفلق بود که پرسید سوار

آسمان مکثی کرد 

10-اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگی تون در حال ،گذشته و آینده

سفرکنید ، آن روز کدام است؟

نمیدونم سئوال سختیه

 

11-شما چه رنگی هستید و چرا ؟

زرد آخه از بچگی عاشق این رنگ بودم

12- اگه قرار باشه از ایران بروید ، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب

می کنید ؟

دبی


 13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون ؟

هیچ کدومش برام بهترین نیست 

4- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی ، اون سه

نفرچه کسانی هستند؟

مامان وبابای خودم

 

15-اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین ,اون کلمه چی بود؟

کینه

 

16-کسی را که میخواهید ملاقات کنید؟

یکی از دوستان خودم که بی صبرانه منتطر دیدنشم ومطمئن هستم بالاخره یکروز همدیگرو می بینیم


 17-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

نوژ نوژیه مامان 


18- خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید ؟

پرتقال

 
19- سه خصوصیت اخلاقی بد شما ؟ 

زود عصبانی شدن  و از کوره در رفتن 

20- کاشکی...... ؟

 کاشکی نوژای من زود بزرگ شه و......................

کاشکی زودتر به آرزوم برسم نزدیکه ولی بی طاقتم

 

دومین نظر سنجی رو که برام خیلی جالب بود از طرف مامان آینازجوووون دعوت شدم  .مرسی ازشما عزیزم:

اگه ماهی از سال بودم:آذر ماه

اگه روزی از هفته بودم: چهارشنبه چون فرداش تعطیله ومن نمیرم سرکار

اگه عدد بودم: 75/19

اگه نوشیدنی بودم: مطمئناآب پرتقال که عاشقشم

اگه ثواب بودم:اهدای عضو

اگه درخت بودم:درخت هلو

اگه میوه بودم:شلیل وپرتقال

اگه گل بودم:گل رز سفید

اگه آب وهوا بودم: معتدل

اگه رنگ بودم:زرد

اگه پرنده بودم: گنجشک

اگه صدا بودم:صدای موج دریا

اگه فعل بودم:مجهول

اگه ساز بودم: سه تار

اگه عضوی از بدن بودم: چشم

اگه بخشی از طبیعت بودم: کوه

اگه یه حس بودم:حس آرامش

ودر آخر یه بوس آبدار واسه آرشیدا جون ومامانش  وآیناز جون ومامان مهربونش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانی درسا
3 تیر 92 2:48
عیدتون مبارک دوست من همیشه خوش باشین .... دختری هم ببوس
سمانه مامان ستایش
5 تیر 92 3:40
امیدوارم در کنار نوژای عزیز همیشه شاد باشید
مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:21
سلام دوست گلم الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنی کد 169 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی خیلی ممنون میشم
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 19:28
زیبا بود
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 19:28
عزیزم ایسا جون تو جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه کد 133 رو به شماره ی 20008080200 اس ام اس بزنید؟ ممنون میشم
مامان شايان و پرنيا
6 تیر 92 1:09
عزيزم مطلب رمزدار دلنوشته هامه جيز خاصي نيست
سمانه مامان ستایش
6 تیر 92 1:15
سلام خاله جون من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم.میشه لطف کنید و به من رای بدید؟ کد 140 رو به 20008080200 sms کنید. میتونید با یک sms به 3نفر رای بدید. خوشحال میشم یکی از اون 3نفر من باشم دوستدار شما ستایش کوچولو
مامان ثمین
6 تیر 92 11:02
سلام عزیزم تواین جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردین؟ حتما کد دخمل ناز واسم بفرست تا بهش رای بدم ثمین کد102 هست که تووبلاگم عکشو گذاشتم دوست داشتی بهش رای بده
صبا خاله ی ایسا
9 تیر 92 11:24
خصوصی داری گلم
مامان ساجده
9 تیر 92 14:59
سلام عزیزم ببخشید پستی که گذاشته بودم یکی از عکسهای متین بود که قراره به عنوان جایزه جشنواره آتلیه سها بدن برای نظر سنجی یکی از آشناهامون بود که بعدش اون پست حذف شد
ماما
9 تیر 92 18:16
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان ندا
9 تیر 92 20:27
چه بوس خوشگلی داره میفرسته
مامان ایناز
10 تیر 92 10:55
جوب هاتون قشنگ بود
مامان پارسا
11 تیر 92 1:49
خاله جون اگه دوست داشتین تو جشنواره بهم رای بدین 311 رو به 20008080200 پیامک کنید.
مامان آرشيدا قند عسل
17 تیر 92 11:51
پرتقال جونم چه جوابهاي جالبي داده بو دي و يه بوس آبدار هم براي شما.