نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

کارهای جدید3 حرفهای جدیدو چکاپ16 ماهگی

1391/10/17 20:42
نویسنده : مامان حسنیه
446 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم خیلی نانازو خانم شدی .اینقدر زود به زود حرف وکارای جدید یاد میگیری که من شوک میشم.حال میکنم و ذوق زده میشم.عزیز جون ازت میپرسه : نوژا باباجونی رفته چی بخره؟ شما هم لباتو خیلی بامزه جمع میکنی و میگی :نووون.بهت میگه چندتا بخره؟ میگی:دووتا.

دیروز یاد گرفتی بگی :تووپ.بعدش میندازیش بالا وخیلی قشنگ میگی: هووووااااا(هورا).وای میمیرم برای این هورا گفتنت.

پنج شنبه داشتی با عروسکت بازی میکردی و اعضای بدنش رو برای خودت تکرار میکردی رسیدی به چشم و گفتی :چش چش.وای که منم در حال ذوقیدن.... چند دقیقه بعد ازت پرسیدم نوژا این چیه؟(اشاره به چشم خودم).چیزی نگفتی تا مامانی اومد گفت :نوژا این چیه؟ به مامان گفتی : چش.منو میگی :ناراحت ناراحت

دیروز بعلت آلودگی هوا ادارات تعطیل بود کلی حال کردم چون از چهارشنبه مرخصی بودم شد 4 روز.من ومامانی تصیم گرفتیم ببریمت دکتر که نزدیک خونه ی مامانی ایناست.خاله ی خودم دخترشو میبره پیش این دکتر و کلا ازش راضی بود منم چون تعطیل بود از فرصت بدست اومده استفاده کردم وزنگیدم و وقت گرفتم.دکتر خوش برخوردی بود وکلا ازینکه نوژا رو بردم پیشش راضیم.اولش یه شرحال از نوژا جون گرفت وبیماری ها و حساسیت دارویی و... رو ازم پرسید.بعدش نوژا جونو وزن کرد که خانم خانما 10 کیلو 700 گرم بود که دکتر گفت باید 11 کیلو باشه قدشو اندازه گرفت گلم 79 سانتی متر بود که از قدش کاملا راضی بود.بهشون گفتم :که نوژا خانم به هیچ وجه قطره ی آهن نمیخوره گفتند از طریق گوشت قرمز وحبوبات وتخم مرغ که یک روز درمیون باید بهش بدی مقدار آهن بدنش تامین میشه و هم چنین گفتند که 30% این داروها آهنش جذب بدن میشه.الان تو اروپا و کشورهای پیشرفته دیگه به بچه ها مولتی ویتامین وزینک وغیره نمیدن چون باعث بلوغ زودرس تو بچه ها مخصوصا دختر بچه ها میشه.پدیده ی جدید بلوغ زودرس بخاطر همین ویتامینهای اضافه هست که به بچه ها میدن وبه من گفت شما خیلی حساسیت بی جهت نسبت به بچتون داری.شیر خشکش ویتامین بدنشو تا حدودی تامین میکنه نگران نباش.راه رفتنش وحرف زدنش ودندونهاش هم که همه خوبه دو ماه دیگه دوباره بیارش که ویزیت بشه اینقدر هم نگرانه این دختره نباش.منم خوشحال شدم واومدیم بیرون از مطب وکلی خدا رو بابت اینکه دخترم سالمه وروند طبیعیه رشدشو داره طی میکنه شکر کردم .بوس واسه ناز دخترمماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کورش
18 دی 91 18:23
عزیزم خاله فدات بشه که انقدر شیرین زبون شدی عزیزم کورش تو مسابقه نی نی مد شرکت کرده با کد0010 خوشحال میشه بهش رای بدید . رای گیری فقط چهارشنبه وپنچ شنبه هستش ممنون اینم ادرسش ninimod.niniweblog.com
مامان نيروانا
19 دی 91 8:42
منم براي تندرستي و شادابي دختر نازت خوشحالم عزيزم. يعني نبايد به بچه هامون قطره ي آهن ميداديم!!! ما كه تا روز آخرش داديم همه شو به هر مكافاتي كه بود. ايشالا كه خير باشه. ببوس شيرين زبون نازم رو
مامانی روژینا
19 دی 91 11:52
16ماهگیت مبارک دختر باهوش ماشالا به این خانومی که اینقدر ناز شده
مامان روژینا
19 دی 91 22:38
خوب خدا رو شکر که دخملی در این چکابم سر بلند شدو مهمتر از همه خیال مامانی راحت شد ما که نفهمیدیم چیکار کنیم با این قطره ها هر دکتری یه چیزی می گه ولی به نظرم حرفی که این دکتر زده بیشتر با عقل جور در میاد بووووووووووووووووووووووووووووس برای نوژا جونی
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 دی 91 8:25
امیدوارم همیشه سالم باشی و بهترین هارو تجربه کنی به ما هم سر بزنید مامانی
مامانی درسا
22 دی 91 3:53
من فدات نوژا جونی که این همه عسل شدی عزیزم ....... همیشه سالم و خوش باشی
مامان شايان
23 دی 91 14:43
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
مامان شايان
23 دی 91 16:06
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم اينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
مامان انیسا
24 دی 91 13:38
عزیزم ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 دی 91 22:21
همیشه سلامت وخندون باشه نوژاجونی هوااااااا که نوژاجونی هیچیش نبوده