نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

17 ماهگی عسلم

1391/10/25 22:54
نویسنده : مامان حسنیه
599 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم نوژا جون 17 ماهگیت مبارک باشه .عاشقتم عزیزم .هر روز از نظر حرف زدن پیشرفت میکنی و کلمه ی جدید یاد می گیری.کارات وحر کاتت هم خیلی بامزه شده.اینقدر که دلم میخواد هم تو این دوره بمونی و هم زودتر بزرگ بشی.

عزیزم تازگیها یاد گرفتی میگی آبه.به شیر ظرفشویی اشاره میکنی و میگی بعد من بیچاره فکر میکنم واقعا تشنه هستی یکم آب الکی میخوری وبعد می ریزی بیرون بعد با زور لیوان رو از دستم میگیری تا آب بازی کنی.واقعا که زورم بهت نمیرسه با قدرت تمام از دستم میکشی کلی هم واسه این حرکتت ذوق میکنی

.

.

.

تازگیها به هر شکل گردی میگی توپ.عزیز داره بافتنی می بافه میای کاموا رو برمی داری میندازی بالا و میگی :توپ.خیلی هم بامزه میگی.خلاصه هر چیز گرد از نظر نوژا جون توپه

.

.

.

وقتی خونه نیستم عزیز ازت می پرسه میگه مامانت کو؟ خیلی بامزه میگی :نیس.الهی دورت بگردم که نبود من رو حس میکنی .وقتی هم میام بازم عزیز ازت سئوال میکنه با انگشت اشاره به من میکنی .

.

.

وقتی بهت میگیم نوژا موش چی داره ؟لباتو غنچه میکنی و میگی :دم خرگوش چی داره؟ دم

.

.

میگیم نوژا چی بخوره ؟ میگی :سوپ.

.

.

شمارش اعداد رو هم تا 3 قشنگ و بدون پس وپیش گفتن اعداد میگی

.

.

سی دی بی بی انیشتن رو نگاه میکردیم که شکل دایره اومد سریع گفتی :دوو( یعنی دور).

قبل از اینکه سی دی تموم بشه دستتو به نشونه ی بابای کردن تکون میدی و میگی :بای بای .وبرام جالب بود که تقریبا همشو حفظی و میدونی که لحظات آخر سی دی هست.آهنگهایی رو هم که توی سی دی هست رو من برات تکرار میکنم به شکل دی دی دی .شما هم با من و با همون ریتم آهنگ همون طور بامزه دی دی میگی.

.

.

تازگیها هم با خودکار و مداد دوست شدی و خط خطی رو روی ورق شروع کردی و ازین کار لذت می بری.

.

.

عاشق جارو شدی هر وقت بری آشپز خونه حتما جارو رو بر میداری و یه صفایی به خونه میدی.قربون دختر کدبانو وخونه دارم بشم من.

.

.

از نظر اجتماعی هم خیلی بجوش وخونگرم هستی مخصوصا با بچه های بزرگتر از سنت خیلی خوب مچ میشی.پنج شنبه یه مجلی دعوت داشتیم که شما با یه دختر 4 ساله دوست شده بودی و هر کاری اون میکرد شما هم انجام میدادی اونوقت یه دختری 2 سال ونیمه هم بود که جالبه شما به اون میگفتی :نی نی.

.

.

از کارهای ناخوشایندت هم بگم که تازگیها مجلاتی رو که دوست داری پاره میکنی و این یک کمی منو ناراحت کرده.

.

.

با جیغ و گریه هم میخوای کارهاتو پیش ببری وقتی هم که میخوام حواستو از اون موضوع پرت کنم به هیچ وجه کوتاه نمیای والبته بگم منم در بعضی موارد کوتاه میام وتسلیم خواسته ات میشم.

.

.

عاشق تاب بازی شدی و روزی 3 تا 4 بار تاب بازی میکنی و واسه خودت تا تا عبا میخونی.

.

.

الان چند وقته که روزها دیگه نمیخوابی و انرژیت راس ساعت 6:30 تا 7 بعد ازظهر تموم میشه و شروع میکنی به بهانه گیری.یه موقع ها هم میخوابونمت یه موقع ها هم نه .اما امان از اون ساعتی که بی طاقت بشی اینقدر گریه های وحشتناکی میکنی که جیگرم کباب میشه و تا میزارمت رو پاهام خوابت میبره.

.

.

این عکسارم امروز با وجودی که خسته بودی ازت گرفتم :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بازم بهت تبرک میگم 17 ماهگیت رو عزیزم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان کوثری
26 دی 91 10:31
با طراحی تقویم کودک وتم های مختلف تولد درخدمت شما هستیم طرح های جدیدمون تنوع زیادی دارن حتما ببینید حضورتون باعث دلگرمی ماست http://temparti.blogfa.com/
نوژکوچولو
27 دی 91 23:56
17ماهگیت مبارک عسلک
سمانه مامان ستایش
28 دی 91 2:14
17ماهگی نوژاجون مبارک.الهی 170 ساله بشه دخترگلمون ای جانم که به هرچی گرده میگه توپ امان از این جیغ زدنای این وروجکاستایش هم کاراشو با جیغ پیش میبره برای نوژاجونی
مامان نوژا
28 دی 91 9:08
مبارکککککککککککککککک
مامان شايان
28 دی 91 21:47
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
امیر مهدی و عمی
28 دی 91 23:03
سلام ماشاله به این گل دختر الان بهترین زمان شیرین زبانی بچس خدا حفظش کنه ی بوس حسابی از طرف من از گل دختر
مامان ساجده
29 دی 91 15:18
مبارکت باشه عزیزم آفرین به این دخمل باهوش
مامان آنیسا
30 دی 91 0:16
عزیز دلم 17 ماهگیت مبارک باشه دیگه داری واسه خودت خانمی میشی!
آزاده مامان رز
1 بهمن 91 1:25
17 ماهگی عروسکت مبارک حتما دوست دارم تبادل لینک داشته باشیم عزیزم با اجازه شما را لینک م یکنم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 بهمن 91 16:16
۱۷ماهگیت مباااارک نوژاجونم ایشالا ۱۷۰ساله بشیییی آفرین بااین کارات زرنگ خانوم باهوش
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
2 بهمن 91 1:23
عزیز دلم 17 ماه از زمینی شدنت گذشته این وز رو اول به خودت و بعد به مامان و بابای مهربونت تبریک میگم.
مامانی انگار اپیدمیه همه شون جیغ میزنن تا ما رو تسلیم خواسته شون کنن.


آره قربونت برم ميبيني كارمونو
مامان کورش
3 بهمن 91 3:43
عزیزم 17 ماهگیت تبریک میگم خیلی خیلی دوست دارم
مامان آناهیتا
3 بهمن 91 16:25
سلام مامان مهربون 17 ماهگیت مبارک عزیز خاله وای چه ناز دختری هستی لا اجازتون لینکتون کردم
مامانی روژینا
4 بهمن 91 11:49
17ماهگیت مبارک خوشگل خاله ماشالا به این دختر باهوشو شیرین زبون
مامان وندا
4 بهمن 91 14:00
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم،چقدر بزرگ شدی خاله جون می بوسمت هزارتا
مامانی درسا
5 بهمن 91 3:47
ای جوونم 17 ماهگیت مبارک گلی این چیغ زندن راست کارشونو ...... وای اگه چیزی بخوان و ما ندیم ........ فدای همشون برم .....دخترمو ببوس مامانش
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 بهمن 91 10:45
ای جانم آفرین به این خانومیه باهوش ما معلومه که خیلی باهوشی عسلم
مامان روژِینا
24 بهمن 91 0:18
17 ماهگیت مبارک عزیزم قربون شیرین زبونیات بشم که کلی دل ادم و می بری واقعا قشنگترین لحظه ها همین لحظه هان قدرشون و حسابی بدون مامانی