نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

13 دی 91 و یه عالمه عکس

1391/10/13 16:23
نویسنده : مامان حسنیه
678 بازدید
اشتراک گذاری

نوژای مهربونم امروز مرخصی بودم .هم خسته شده بودم وهم اینکه دیگه نزدیک آخر ساله وکارامون زیاده اگر  از مرخصیم استفاده نکنم همش سوخت میشه .مهمتر اینکه میخواستم پیش شما باشم .آخه روز به روز داری شیرینتر میشی ومن حیفم میاد این لحظه هارو در کنارت نباشم .میخوام از خودتو وحرکاتت وهمه چیزت تا میتونم لذت ببرم.این روزها تکرار ناشدنی هستند اگر استفاده نکنم حسرتش تو دلم میمونه.اگرچه دوست دارم همیشه در کنارت باشم اما ...بگذریم .امروز که از خواب بیدارشدی ومنو در کنارت دیدی یه لبخند زیبا تحویلم دادی که کلی لذت بردم بعدش صبحانه تخم مرغ خوردی دیدم هوا خوبه حیفه که ازش استفاده نکنیم این شد که لباس پوشیدیمو رفتیم تو حیاط .خیلی بازی کردی و تند تند میدویدی.خوشحال تر از همیشه بودی و ازکنار هم بودن لذت بردیم واین وجد و شعف وشور شماو حال من باعث شد تصمیم بگیرم یکم برای خودت وخودم وقت بیشتر بزارم.بدون که خیلی میخوامت عزیزم. عکسا که زیاد شد اما میخواستم جبران کم کاریمو در این زمینه کنم.

 

 

 

 

تو این عکسا هم از فرصت استفاده کردم.انواع برگ خشک وزرد وسبز درخت کاج رو دادم بازی کنی

تو این عکس باد میومد وشما برگهای کوچولو رو که باد اینطرف واون طرف میبردشون رو همراهی میکردی

بریم  ادامه ی مطالب:

 

اینجا هم با برگهای سبز مشغول بازی بودی

اینجا هم خوردی زمین وهر کاری کردم از زمین بلند نشدی منم که فرصت طلب

تا صدای اذان رو شنیدی مثل همیشه دستاتو بردی طرف گوشت

 

صدای کلاغ اومد و داری کلاغ رو نگاه میکنی

ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ندا
14 دی 91 12:25
سلام شیرین جون خواستم به خاطر این ماه کوچولو بهت تبریک بگم چه هدیه زیبایی خداوند بهت داده. آرزو میکنم تک تک لحظات بزرگ شدن نوژا جونو با آرامش و شادی ناظر باشید. دوستدارت ندا و نسرین معصوم دوست
♥ الهه مامان روشا جون♥
14 دی 91 23:56
ای جان چه عکسای خوشگلی. قبونش با اون پلتوی قرمزش. مامانی خوشم میاد عین خودم دست بردارم نبودی هی عکس میگرفتی.
مامان آنیسا
15 دی 91 13:51
عزیز دوست داشتنی من عکسات خیلی خوشگلن می بووووووووووسمت
سمانه مامان ستایش
16 دی 91 17:00
مامانی چقدر خوب که میشه این روزای زمستونی رو بیشتر مرخصی بگیری و پیش نوژاجون باشی.حسابی خوش به حال شما و دخملی میشه عکسا هم خیلی قشنگ بودن برای نوژای نازم
نیم وجبی
17 دی 91 0:31
ای جااااانم چه دخمل نازیییییی
مامان روژینا
17 دی 91 12:38
به به خانم خانما جه کیفی هم می کنه معلومه دیگه توی حیاط و هوای خوب و مهمتر اینکه مامانی هم پیشش بایدم خوشحال باشه قربونت برم عزیزم ایشاا... همیشه همینطور بهت خوش بگذره
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
21 دی 91 15:30
گردش علمی رفتین ؟
مامان تارا
24 دی 91 2:48
ای جاااااااااااااااااانم.نفس خاله
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 دی 91 22:18
همه عکسات خوشگل مثل همیشه گلم