نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

26 آذر 91

1391/9/27 8:18
نویسنده : مامان حسنیه
458 بازدید
اشتراک گذاری

 عزيزم ديشب كه بابا جوني(باباي بابا)اومد دنبالمون كه بريم خونه برف سنگيني ميومد.شما هم از ديدن برف خيلي لذت ميبردي وذوق زده همش مي پرسيدي اين چيه؟ منم ميگفتم : برفه عزيزم.وشما مدام سئوالتو تكرار ميكردي.بعد بهت گفتم :نوژا برف سرده.شما هم گفتي: داااغه.منم ميخنديدمو ميگفتم :نه مامان شوفاژ داغه برف سرده.خلاصه كلي با سرده وداغه ي شما سرگرم شديم.رسيديم تو خونه ديدم برف كامل نشسته حيفم اومد ازت عكس نندازم.اما بخاطر اينكه حياط تاريك بود عكسا هم خوب نيفتاد.اينقدر خوشحال شدي كه نگو باباجوني دستتو گرفته بود كه نيفتي ولي شما مي خواستي خودت مستقلا روي برف راه بري.عزيزم من خودم برف بازي رو دوست ندارم ولي از ديدن اين همه ذوق شما به وجد اومده بودم.اينم از عكسات:

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نوژا
27 آذر 91 9:19
چقدر خانوم شدی عسلیییی
مامان آنیسا
28 آذر 91 8:18
عزیزم عکسها خیلی خوشگل بودند
مامان تارا
29 آذر 91 4:16
سلام نوژای خاله.خوش به حالت چه برف بازی ای مبکنی.مواظب خودت باش.با اجازه ات لینکت کردم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 14:48
خوشگلم چه راحت توی برف وایسادی عزیزمپاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک



مرسی برشما هم مبارک
مامان پارسا
29 آذر 91 15:19
سلام عزیز خاله چقدر عسل شده خوش به حالت داری برف بازی می کنی
امیر مهدی و عمی
29 آذر 91 18:58
سلام مامانی نازنین دخترو ببوسسسس ماشاله خودش مثل ی دونه برفه
مامان نيروانا
2 دی 91 11:05
گل سرخ قشنگم زير برف خيلي نازتر و قشنگتري خاله. ميبوسمت
♥ الهه مامان روشا جون♥
3 دی 91 0:21
قربون برم که ماشالا انقدر خوشتیپ شدی. مامانی یلدای شما هم با تاخیر مبارک.شاد و سربلند باشید.