نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

نظرات (10)

مامان امیر علی پسر اژدها سوار
28 آذر 91 10:29
امیدوارم گل دختری هرکجا این کره خاکی باشه خدا حفظش کنه و همیشه لبخند روی لبهاش نقش بسته باشه و بهترین هارو جشن بگیره
اوتادي
28 آذر 91 13:05
خداي مهربون لبخند وشادي رو،روي لب همه ني ني ها(فرشته ها روي زمين)جاودان كن


مرسي عزيزم از دعاي قشنگت
مامان شاهزاده خانم
29 آذر 91 15:27
سلام ماشاله به دخمل نازتون ببخشید یه نوژا خانمی به ما سر زده بود ولی ادرس وبلاگشو نذاشته بود واسه همین من 2 تا نوژا جون پیدا کردم تو وبلاگای نی نی ها نمیدونم کدوم یکیتون بودید واسه همین شرط ادب بود که بهشون سر بزنم اگه شما بودید بگید بهم مرسی
مامان ساجده
30 آذر 91 14:30
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم .
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 دی 91 11:05
آرزومیکنم درهرکجاوهرشرایطی خداسلامتی روازهیچکس دریغ نکنه
بابای ارشیا
2 دی 91 13:28
خدایا به رحمانیتت قسم میدم همانگونه که عشق زا زیبا آفریدی و بالاترین درجه اش را به پدر و مادر دادی تا به فرزندانشان نثار کنند و به حرمت همان عشق در سایه لطف و کرمت مگذار هیچ پدر و مادری شکنج الم بر جبین عشقهایشان ببینند . الهی سلامت و شادکامی و عزت و سرافرازی به این عشقهای بهشتی عطا کن تا بابا و مامان ها به بوی غنچه هایی که بهشون بخشیدی سرمست عبودیت به کمال رسانند .


آمین
مامی طاها
2 دی 91 16:31
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان ونداد گلی
2 دی 91 17:19
ارزو میکنمت ای خدای من همیشه همیشه همیشه کودکانمان بخندند
مامان اميرسام خان
10 دی 91 14:19
خدايا من نميگم براي همه چي مي خوام؟ چون الان هر كسي تو شرايطي كه داره ازت يه چيزي مي خواد خودت ميدوني من الان ازت چي مي خوام!!!!!!!!!!!!!!!
عبدالله
4 آذر 93 10:22
سلام ویلاک دوستان عبدالله فارسی