نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

16 ماهگي

1391/8/27 11:41
نویسنده : مامان حسنیه
403 بازدید
اشتراک گذاری

١٦ ماهگيت مبارک عزيزم

ماشاله به اين خانم گل كه هر روزباپيشرفتهاش من وبابايي وكلا خانواده ي من وبابايي رو متحير وصد البته خوشحال ميكنه.دخترم اينقدر نازوفهميده شده كه نگو.

ازصداي حيوانات فقط صداي گوسفند روبلدي وقتي ميگم بع بعي چي ميگه؟ ميگي: بع بع. بقيه حيوانات رو ميشناسي اما نميتوني صداشونو تقليدكني.خودمو تيكه پاره  ميكنم كه مثلا صداي گارو دربياري اما مگه......

 

بهت ميگم:نوژا كي ازهمه خوشگل تره ؟ميزني رو سينه ات وميگي :من من من من

 

همون طور كه گفتم عاشق مجله وكتاب هستي.ازمجلات بيشتر شهرزاد رو دوست داري .اونم بخاطر عكساي ني ني هاست.بزور روزي هزارمرتبه مجله رو ميدي دستم كه برات بگم.منم اينقدرعكساروبهت نشون ميدم  که ديگه خودت رضايت ميدي وميري سراغ بازي ديگه.

 

ديشب عكس يه نيني تو مجله بود كه دستش تو دهنش بود بهت گفتم :نوژا نيني چيكار كرده؟ فوري دستتو كردي تو دهنت.واي چقدرخوشحال شدم كه توجه ودقتت زياده فقط نگاه گذرا نميكني دقت هم ميكني.

 

باعزيز ورزش ميكني درحدتيم ملي .پاهاتومحكم ميكوبي زمين يعني دارم نرمش ميكنم.

 

يكسري از وسايلي كه برات خطرناكه ودست ميزني وقبلا بهت گفتم :نه نه بدون اينكه بهت دوباره بگم باز كه دست ميزني اول با انگشت اشاره ات با يه حالت با مزه ميگي :نه نه نه بعدش دوباره دست ميزني واين نشونه ي اينه كه حافظه ي بلندمدتت داره مطالب وگفته ها وداده هاي محيط رو ذخيره ميكنه.

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

4شنبه رفتم شهركتاب ونك برات پازل وكوبه ي هوش خريدم.از پازلها استقبال كردي.البته پازل هاي ساده خريدم كه اول كار اذيت نشي.یه دونه از پازلها قطعات بدن انسانه سرولباس وپا ودست.موقع كاركردن وچيدنشون يادگرفتي بگي پا.

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

تو مجله عكس كفش مي بيني پاهاتو مياري جلو كه يعني كفشوپام كن.الهي فدات بشم دخترنكته بين ونكته سنج خودم.

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

حالا اعضای بدنتو کامل میشناسی افرادخانواده ی من وبابایی رو میشناسی وبا انگشت نشون میدی

 

وقتی صدای اذان رو از تی وی میشنوی هرجا که باشی سریع میای ومی شینی وتا آخرش گوش میکنی حتی دعای فرج امام زمان روهم با دقت گوش میدی.تو اون لحظه اگر صدات کنیم اصلا به روی خودت نمی یاری.اصلا متوجه اطرافت نیستی فقط میخکوب تی وی میشی.برای نماز خوندن هم باید بریم داخل اتاق و در روببندیم چون شما میری صاف میشینی روبروی کسی که داره نماز می هون ومهرشو برمیداری وبوس میکنی وسرتو میزاری روی مهر به نشانه ی نمازخوندن.وهمین طوربه نشانه ی الله اکبر دوتا دستاتو میزاری کنار گوشهات

                              الهی دورت بگردم دختر شیرینم

 

                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 آبان 91 12:24
آفرین دخترزرنگ وباهوش .
۱۶ماهگیت مبارک عزیزم
همیشه شادوسالم وخندون باشی


مرسي گلم
سمانه مامان ستایش
27 آبان 91 17:23
16 ماهگی نوژای نازم مبارک
آفرین به دخمل باهوش و مامانی خوبش
برای نوژای ناز و مامانی


قربون محبتت سمانه جون
مامان انیسا
28 آبان 91 10:48
16 ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی روژینا
29 آبان 91 12:43
ماشالا به این دختر باهوش
16 ماهگیت مبارک باشه خانومی


ممنون عزيزم
♥ الهه مامان روشا جون♥
29 آبان 91 23:38
نوژای نازنینم 16 ماهگیت مبارک مامانی من عاشق نماز خوندناشونم.فقط خدا کنه این روند ادامه دار باشه.
مامان روژینا
30 آبان 91 16:35
به به چه دخمله باهوشی آفرین خاله با این دقتت مامانی چرا عکسا باز نمی شه؟؟؟؟؟ نوژا جونی و ببوسسسسسسسسسسس
مریم (مامان آرینا)
2 آذر 91 20:15
16 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااارک عسل خانوم شاد وخندون باشید