نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

سالگردازدواج من وبابا

1391/7/30 7:46
نویسنده : مامان حسنیه
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

4سال از پيوندمان گذشت
اي کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه هاي با تو بودن را آنقدر طولاني ميکردم
که براي بي تو بودنم وقتي نميماند

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

عزيزم 4 سال پيش منوبابايي باهم زندگي مشتركمونو آغاز كرديم و درست 1 سال و ٣ماه بعداز ازدواجمون فهميدم ني ني دارم.بابا خيلي خوشحال بود ومن خوشحال تر.اين روزو هم به شما وهم به بابا مجيد وهم به خودم تبريك ميگم .انشاله صدها سال همين طور ازين لحظه ها به خوبي يادكنيم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پ.ن.:بابایی ب همین مناسبت واسه مامان یک گردنبند خوشگل خرید.دستت دردنکنه عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اوتادي
30 مهر 91 8:53
مبارك باشه دوستم اميدوارم در كنار هم ساليان سال خوشبخت وسلامت وشاد باشيد


مرسي عزيز دلم .خيلي دوستت دارم.
مامان انیسا
30 مهر 91 9:15
تبریک میگم حسنیه جان امیدوارم زندگی سر شار از عشق رو در کنار این کوچولوی دوست داشتنی سپری کنید


مرسي عزيزدلم.لطف كردي.آنيسا جونمو بوسش كن يه عالمه
سمانه مامان ستایش
30 مهر 91 10:59
تبریک میگم عزیزمامیدوارم سالهای سال در کنار هم با عشق زندگی کنید و سایه تون بالا سر نوژاجونی باشه


مرسي ازمحبتت
مامان روژینا
30 مهر 91 12:47
سالگرد ازدواجتون مبارررررررررررررک عزیزم امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوشحال باشید و زندگیتون توام با عشق و محبت باشه نوژا جونی هم خیلی نازه ومطمئنم با وجود این خوشگل خانم کانون زندگیتون گرمتر و گرمتر شده من از طریق وبلاگ سمانه جون مامان ستایش نازم باهاتون آشنا شدم و با اجازه لینکتون کردم تا بیشتر به نوژا جون سر بزنم خوشحال می شم در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم بوسسسسسسسسسس برای نوژا جونم

مرسي عزيزم حتما لينكتون ميكنم

مامانی روژینا
30 مهر 91 13:09
سالگرد ازدواجتون مبارک خانومی همیشه به شادی نوژاجونوازطرف من ببوسید


ممنون عزيزم.چشم شما هم روژيناجونو يه عالمه بوس كنيد


نوژکوچولو
2 آبان 91 13:16
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ایشالا 120سال هر سه تون در کنار هم باشید شاد و سلامت
مامان وندا
3 آبان 91 17:52
بارکه دوست خوبم ایشالا همیشه با شادی کنار هم باشین
مامان پارسا
17 آبان 91 15:28
سلام مبارکه ایشالا همیشه خوشبخت باشین


ممنون خانمي