نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

برای نوژاجونم

تلاش خانم گلم

1391/7/11 16:18
نویسنده : مامان حسنیه
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمم.خوبی؟مامانی امروززوداومدم خونه.آخه دیشب تا 7 سرکاربودم ونرسیدم که باهات بازی کنم .امروزطوری برنامه ریزی کردم که زودتربیام پیشت که خداروشکرتونستم .الانم خوابیدی.حالا اومدم یه چندتا عکس برات بزارم.تواین موردیکم کم کاری میکنم .ببخش.آخه اینقدرخسته میشم که نگو.سعی میکنم جبران کنم گلم.

                     

عزیزم داری سعی میکنی که اون ماه صورتی رو اززیرکمددربیاری

         

          

پیش به سوی تخت

                  

  انداختیش توتخت

                               

حالا میخوای درش بیاری

                             

اما نمیتونی

                

من هم ازشاهکارت عکس گرفتم .ببین کجا انداختیش گلم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

                

خسته ازتلاش حالا میری که نازکنی واسه مامان

          

مامان فدای نگاه شیطون بلات بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمانه مامان ستایش
11 مهر 91 16:49
قربون اون تلاش کردنت برم من خاله
مامان نوژا جونی،وقتی دخملی بزرگ بشه درک میکنه که چه مامان خوبی داره،چون هم به فکر کار کردن و رفاه بیشتر دختر کوچولوشه و هم به موقعش با دخملی بازی میکنه و براش وقت میذاره.
خدا شما مادر دختر رو برای هم حفظ کنه عزیزم


مرسی گلم همچنین ستایش جونوبراشما
شیرین مامان جانان و آوا
11 مهر 91 23:46
سلام مامان نوژا جون خدا دخمل ناز شما رو حفظ کنه ممنون از تبریکتون! می شه برام بنویسین تو کدوم شماره چاپ شده؟ شماره مهر یا شمریور
الهه مامان روشا جون
12 مهر 91 13:52
ناز کردنت به قربون عزیزم. ماشالا به پشتکار و تلاشت
نایسل
12 مهر 91 16:11
آفرین دختر پر تلاش
مامانی درسا
14 مهر 91 2:25
الهی من فداش با این شیطونی کردنش ..... وای که چه کارایی میکنن ..... عالمی دارن ...... این ناز کردنش خیلی باحاله عزیزمی


آره درست میگی.مرسی ازمحبتت خانمی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 مهر 91 5:23
آفرین به این گل دختر نوژاجونی خاله دوست داره
مامانی جون خسته نباشی عزیزم


مرسی خاله دوست دارم
مامان وندا
17 مهر 91 15:24
الهی جیگرت برم خاله با این تلاشت مرسی مامانی که عکس گذاشتی دلمون واسه دختر نازمون تنگ شده بود
مامانی روژینا
18 مهر 91 17:46
وایییییییی چقدر جالب زیر تختو نگاه میکنه خیلیییی بامزس
مریم (مامان آرینا)
30 مهر 91 8:46
چه عسلی هستی نوژا خانمی پیش ماهم بیا
اگه مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید


حتما .اومدم