نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

برای نوژاجونم

ملاقات نوژاجونی بازندانی ها

1391/3/3 23:44
نویسنده : مامان حسنیه
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.امروزخیلی بازی کردی .این عکساهمه سلیقه ی عزیزته.خیلی حوصلشون زیاده.اصلاخستگی ناپذیره دخترم.ایناروبرات نوشتم تا قدرشونوبیشتربدونی گلم.حالابریم سراغ عکسا:

گل دخترم اومده عروسکای دربندشو ببینه وواسشون بادکنک آورده:

الهی مامان فدات شه:

مامانی یه وقت غصه نخوری ها خودم وثیقه میزارمو آزادشون میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله پرپر
6 خرداد 91 21:24
سلام گله خاله پرپر . خوشحالم عزیزم امروز از عمه زهرا شنیدم پیام های من ثبت میشده . دیروز با سمانه گلم داشتیم عکسهاتو نگاه میکردیم . سمانه کلی برای عکسات قصه گفته کلی هم ذوق کرده . هر چی میگذره داری خوشگل تر و خانم تر میشی قربونت بشم عزیزم .
مامان امیر مهدی
16 خرداد 91 21:52
سلام نوشتین ملاقات بازندانی ها یهو شوکه شدم خیال کردم واقعاملاقات داشته.ماشالا دخمل نازی دارین.به ما هم سر بزنید