نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

برای نوژاجونم

نوژاجوني وبازی

1391/3/1 9:08
نویسنده : مامان حسنیه
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.دیروزکه ازسرکاراومدم شماخوابیده بودی.منم رفتم سراغ چک کردن ایمیل هام.همین طورکه مشغول بودم صدای قشنگتو شنیدم.عزیزمیگفت هم خوب غذا خوردی هم خوب خوابیدی .ازبازی کردنت هم معلوم بودهمه چیزعالی بوده.یکم باهات بازی کردمو برات سی دی گذاشتم وشمابا وجدفراوان نگاه میکردی.الهی مامان فدات بشه که انقدرذوق میکنی .تازگیها وقتی میگم نوژای من دست بزنه دستاتو محکم میزنی بهم وازصدای دستت ذوق میکنی ومیخندی.بعضی وقتها هم دستاتومحکم میزنی توسرت وکلی باعث خنده میشی .الان دیگه حرفای مارو درک میکنی .خداروشکرکه روزهای سختت کم کم تموم شده وحالابراخودت خانمی شدی.بعدازظهرهم باهم رفتیم پارکینگ وشماکلی بازی کردی ومنم سرحال شدم.بعداز١ساعت هم دوباره رفتیم خونه وشما خوابت گرفته بودباباوقتی اومدخوابیده بودی .آخه خیلی خسته شده بودی.دوست دارم گلم .فدای اون خنده های ازته دلت برم .وقتی میخندی ٤تا دندون خوشگلت نمایان میشه ومن کلی ذوق میکنم.عشق من وبابایی عسل مسلم .بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تسنیم
2 خرداد 91 16:35
سلام ممنون از لطف و توجهتون تسنیم شکر خدا با پماد پوشک جانسون بهتر شده ماشاالله نوژان عزیزتون خیلی با نمکه! خدا حفظش کنه