نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای نوژاجونم

درد و دل با نوژای نازم

1392/2/4 11:10
نویسنده : مامان حسنیه
936 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزایی هست که اصلا دلم نمی خواد ازت جدا شم .این روزا همون روزایی که شبش خیلی بهم می چسبی و دوست نداری بخوابی .خیلی حس بدی بهم دست میده اونم حس جدایی ودلتنگی واسه گلم.معمولا شبها که میخوای بخوابی من میزارمت روی پاهاموتکونت میدم وانواع لا لایی ها رو برات میخونم شماهم مشغول شیر خوردن هستی خالا یا چشماتو میبندی یا با چشمای باز منو نگاه میکنی.بعدش که دیگه خسته میشی خودتواز روی پام میندازی پایین و با پتوت بازی میکنی وخوابت میبره .من هم برای اینکه خوابت نپره کنارت میخوابم وچشمامو الکی میبندم ونگات میکنم که داری چیکار میکنی.

الان یه چند وقتیه که همین که کنارت میخوابم بعداز ٢الی ٣ دقیقه بصورت چار دست وپا میای کنارم وسرتو بزور جا میدی روی متکا و خودتو می چسبونی بهم.منم اصلا دلم نمیاد که بغلت نکنم .سفت میگیرمتو بوس بارونت میکنم.بعد نوازشت میکنم و بعداز چند ثانیه شما لالا میکنی.الهی من فدای دخترم بشم که خودت میدونی من فرداش کنارت نیستم و میخوای ناز کنی وبهم بچسبی ولی بدون عزیزم من ازتو دلتنگیم بیشتره.وقتی می شنوم که صبحها بیدارمیشی و می بینی کنارت نیستم وگریه میکنی وهی میگی مامان دلم ریش میشه وبغض گلمو میگیره. بعداز ظهرها بهت میگم نوژا مامان فردا میخواد بره سر کار فردا بیدار شدی گریه نکنی.شماهم میگی : کار کار.میدونم این حسم بین تموم مادرای شاغل مشترکه اما خوب دست خودم نیست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

سمانه مامان ستایش
4 اردیبهشت 92 18:24
عزیزم خصوصی


صبا خاله ی ایسا
4 اردیبهشت 92 18:41
مامان آناهیتا
5 اردیبهشت 92 13:52
حس زیبای مادرانه
مامان پارسا
7 اردیبهشت 92 2:44
خودتو ناراحت نکن عزیزم کم کم عادت می کنی منم تا مدتها وقتی میومدم خونه تا پارسا رو می دیدم نمی تونستم خودمو کنترل کنم و گریه می کردم ولی الان دیگه خیلی بهتر شدم و خودش هم به این وضعیت عادت کرده و دیگه خیلی براش سخت نیست می دونه کی میرم کی میام
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
7 اردیبهشت 92 15:28
آخی عزیزم.خودتو ناراحت نکن بالاخره باید یاد بگیرن مستقل باشن و بدونن ماها هر طور زندگی منیکنیم و هر کاری میکنیم برای بهتر شدن زندگیهای عزیزامونه
مامان الیناجونی
7 اردیبهشت 92 22:45
الهی بگردم خیلی حس زیباییه و در عین حال ناراحت کننده انشاا... به زودی نوژای عزیز بزرگتر میشه و درک میکنه شرایط مامانشو
صبا خاله ی آیسا
8 اردیبهشت 92 12:27
عزیزم لطف کردی که خبر دادی عکس نیس! این مشکل نمیدونم چرا همش پیش میاد! دوباره گذاشتم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 اردیبهشت 92 14:09
امان ازدل مامانا که ازهراستقلال این نی نی هاکلی دلتنگ میشن. ایشالا نوژاخوشگلمون عادت میکنه عزیزم
مامان ثمین
10 اردیبهشت 92 1:41
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست
روزت مبارک عزیزم


مرسي خانم گل غافلگيرمون كردي .روز شما هم مبارك
مامان آرشيدا قند عسل
10 اردیبهشت 92 9:10
دركت ميكنم عزيزم واقعا حس بديه اين دلتنگي و ناراحتي كه دختر خوشگلت رو بذاري و بري سركار ولي خوب چاره اي نداريم ، داريم؟!!!!
مامان آرشيدا قند عسل
10 اردیبهشت 92 9:11
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند پيشاپيش روزت مبارک!
مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 13:34
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما کیست مادر؟ بانی بنیاد ما قلب او سرچشمه امید هاست سینه او مشرق خورشیدهاست دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک
نازنین (مامان ثنا)
10 اردیبهشت 92 13:35
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . . روزت مبارک دوست خوبم
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 13:41
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
صبا
10 اردیبهشت 92 14:43
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش که مهریش تا ابد در دلم جای دارد تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی تو رنک آفتابی ، شب که می رسد مسل ستاره گوییا مهتابی ، روزتان مبارک
مامان آناهیتا
10 اردیبهشت 92 19:12
مادر شاهکار طبیعت مادر مهربون روزت مبارک
مامان روژینا
10 اردیبهشت 92 23:40
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر دوستم روزت مبارک
مامان الیناجونی
11 اردیبهشت 92 10:18
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است . روزت مبارک مادر
مامان آوينا
11 اردیبهشت 92 12:36
دوست مهربان روزت مبارك
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 14:41
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:26
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان پارسا
12 اردیبهشت 92 3:07
سلام دوست گلم روزت مبارک
مامان ساجده
15 اردیبهشت 92 18:44
مامان نوژان
16 اردیبهشت 92 14:09
مامان نوژای عزیزمن بلدنیستم کسی رولینک کنم یاکامن بذارم اگربرام توضیح بدی خوشحال میشم دوست بشیم