نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

كارهاي جديد 1

1391/10/11 23:13
نویسنده : مامان حسنیه
405 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم ازين به بعد تصميم گرفتم تك كارهاي بامزه ات رو برات بنويسم .قبلا همه رو مينوشتم تو كاغذ كه اگر وقت شد برات تو وبت بنويسم .اما وقت كم ميارم شما هم كه ماشا اله وقتي ميرم سراغ لب تاپ اينقدر رو صفحه كليدش ميزني كه پشيمون ميشم چرا اصلا روشنش كردم.

ديشب مجله ي شهرزاد رو خريده بودم و قسمت داستانهاي اون عكس بادكنك ديدي سريع دستهاتو كوبيدي بهم گفتي:بن بن (يعني بمب )

                       

آخه يه چند وقت پيش وقتي داشتي با بادكنك بازي  ميكردي تو دستت تركيد بهت گفتم :نوژا جون بادكنك تركيد صداش چي بود:بمب بمب.شما هم ذوق كردي پشت سر من گفتي: بن بن .

دنياي من نوژاي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آنیسا
10 دی 91 14:16
آفرین به نوژا جونی
پرهام
10 دی 91 14:22
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 دی 91 16:20
نازگل دوست داشتنی
بهاره مامان ونداد
11 دی 91 12:18
دختر خوب امیدوارم هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت کنی راستی خاله ما اپ کردیم اگه دوست داشتی بیا ببین
مامان روژینا
11 دی 91 15:47
ای جونم چقدر شیرین زبون شده وروجک آفرین اتفاقا منم سه بار نظر دادم اما روژینا اینقدر کوبید روی صفحه کلید لپ تاپ پاک شد الان عصبانیماااااااا اما چون دیدم انگار همه این وروجکا یه جورن یکم آروم شدم ببوس دخملیو
سمانه مامان ستایش
12 دی 91 1:46
آفرین نوژای باهوش و دوست داشتنی