نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

اسباب بازی موردعلاقه ی نوژا جونی 2

1391/9/21 19:14
نویسنده : مامان حسنیه
689 بازدید
اشتراک گذاری

 مامان از اونجاییکه خیلی دوست داره حوصله ی نوژا جون از اسباب بازیهای قدیمی سر نره براش تند تند اسباب بازی میخره .البته خودم هم میدونم دارم زیاده روی میکنم اما نوژا از اسباب بازی تکراری زیاد استقبال نمیکنه برای همینم مجبورم که جهت تنوع خانمم هم که شده براش اسباب بازی جدید بخرم.اسمش کوبه ی هوش هست من که فو العاده عاشقش شدم.یکسری از خصوصیات این اسباب بازی رو مینویسم که باعث شد من مشتریش شم:

١.شنوایی وتشخیص زیر وبم صدا

٢.اشکال ورنگها

٣.هماهنگی چشم ودست وزبر دستی انگشتان

٤.تخلیه احساسات منفی

٥.فعالیتهایی که منجربه پرورش خلاقیت میشه

٦.تمرین وممارست در بینایی کودک وسنجش آن

٧.جستجوی راه حل

٨.شگفتی آفرینی

٩.تلاش برانگیز

١٠.تکمیل کار

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 

 شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین

لطفا ادامه ی مطالب:

 

خانم خانما علاقه ای به استفاده از چکش رو نداره

 شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین

 بالاخره استفادش کردهووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااا

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آنیسا
21 آذر 91 23:42
مبارک باشه عزیزم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
22 آذر 91 10:01
به به چه نی نی زیبایی سلام مامانی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگر مایل بودید مارو هم لینک کنید و خبر بدید شمارو لینک کنیم


بله حتما عزيزم
مامان نيروانا
22 آذر 91 10:58
سلام عزيزم،‌اومدم عذرخواهي، ببخش اگه تا حالا سعادت نداشتم و از سر فراموشي و حواس پرتي اسم قشنگ نوژاجان رو توي ليست دوستان نيفزوده بودم.
خدا بانگ زندگيتون رو هماره رسا نگه داره.
بهت آفرين ميگم بابت دقتي كه در انتخاب اسباب بازي براي نوژاجان داري. موفق باشي ماماني گل ميبوسمتون


مرسي عزيزم .خوشحال شدم
مامان نيروانا
22 آذر 91 11:00
آخي،‌خب زورش زياده خانوم گل
♥ الهه مامان روشا جون♥
22 آذر 91 22:25
خاله جون اسباب بازی جدیدت مبارک باشه. قربونت برم که نشستی داری باهاش بازی میکنی.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 آذر 91 11:07
مبارکت باشه خیلی بامزه اس وکارایی داره دست مامانی جون دردنکنه
مامان روژینا
25 آذر 91 21:42
به به چه مامان خوش سلیقه ای مبارک باشه نوژا جونم