نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

تولدمامان نوژا جونی

1391/8/10 9:31
نویسنده : مامان حسنیه
744 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نانازم .امروز تولدمامانه.٢٩ ساله شدم .خودم هم باورم  نمیشه به این زودی گذشت البته تو این ٤ ساله که ازدواج کردم خیلی شیرینتر گذشت نه اینکه همه ی لحظه ها شیرین بود نه اما در کنار شما وبابایی برام جوردیگه ای گذشت.امسال خاله ی بابایی اولین نفری بودکه زنگ زدوبهم تبریک گفت خیلی خوشحال شدم .عمه جونی هم برام گل خرید خیلی ازاین بابت هم سورپرایز شدم .بابایی هم یک جفت گوشواره ست گردنبند که سالگردازدواج برام گرفته بودروخرید وهم یک جعبه شیرینی .کیک نگرفت چون سالگردازدواجمون برام خریده بود.دست همه شون درد نکنه .حالا عکس کادوها روبرات میزارم:

                               

  دنیایی پر از شکلک زیبا

 

از دوست خوب وهمکارم خانم اوتادی تشکر میکنم که درهرروز وبلاگ نوژاجونو میخونه وامروز م بهم تبریک گفت .مرسی که اینقدر محبت داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله ارزوني
9 آبان 91 23:35
تولدت مبارك ماماني


مرسي خانمم
مامانی درسا
10 آبان 91 2:41
به به تولد داریم ......اول مبارک باشه هم تولد و هم هدیه ...... انشاالله 290 ساله شی خانمی همیشه در کنار همسری و دختری شاد و سالم .......


ممنون از محبتت عزيزم
مامان نيروانا
10 آبان 91 7:07
تولدت مبارك دوست نازنينم،‌ جاودانه باشي در كنار نوژاي عزيزت و همسر گرامي. هديه هات خيلي قشنگن. دست همه ي اونايي كه به هر طريقس شادت كردن درد نكنه. هزار تا بوس از طرف من و نيروانا تقديم به روي ماهتون


ممنون از محبتت عزيزم.
اوتادي
10 آبان 91 8:58
سلام دوستم تولدت مبارك
ايشاا.. صدساله شي،نه صدوبيست ساله شي،نه صدوبيست ساله كم هميشه زنده باشي


مرسي دوست خوبم
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
10 آبان 91 9:40
سلام وبلاگتون قشنگه به ما هم سر بزنید ممنون


اومدم عزيزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 آبان 91 17:57
تولدت مبارک مامانی سلامت وشادی وخوشبختی بیشتربرای خانواده سه نفری تون آرزومیکنم
شماهم مثل من آبانی هستی


بله دیگه .تولدت شما هم مبارک
مامان وندا
12 آبان 91 2:18
سلااااااااااااااااااااام دوس جونم....تولدت مبارک.......ایشالا همیشه شاد و سرحال کنار همسر مهربون و گل دختر ناز زندگی کنید
چه روز خوبی دومین وب دوستامه که تولدشون بوده... اینم گل از طرف من


ممنون خانم گلم.خودتون گلید
سودابه
14 آبان 91 8:14
تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك
میثم
14 آبان 91 8:33
سلام مرسی از کامنتتون کودک ادامه وجود آدمی است با آرزوی شادابی برای شما و نوژا
مریم (مامان آرینا)
14 آبان 91 11:18
بازم دیر رسیدم
عزیزم تولدت مباااارک تولد 1000000سالگیت کنا همسر ودخمل گلت
همیشه شاد وسالم باشید


ممنون خانمی
مامان آنیسا
14 آبان 91 22:38
مامانی تولدت با کمی تاخیر مبارک باشه عکسهای آتلیه نوژا جونم خیلی قشنگ بود


مرسی عزیزم
مامانی روژینا
18 آبان 91 12:16
وای من دیر رسیدم کهتولدت مبارک باشه مامانی ایشالا100ساله بشی وهمیشه شاد درکنار خانواده باشین


مرسي عزيزم