نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

نزدیک شدن به زمان تولدنوژاجونی

1391/5/21 11:16
نویسنده : مامان حسنیه
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .این ٥شنبه تولدته گلم خوشحالم که ١سال باتمام خوبی وسختی اش داره تموم میشه.خیلی ازروزا آرزو میکردم که زودتربزرگ بشی .همش میگفتم کی میشه نوژای من ٤دست وپا بره؟کی میشه دستشوبگیره به جایی وراه بره؟کی میشه به غذاخوردن بیفته؟وهزاران کی.اما نمی دونستم که اینقدرزودهمه این اتفاقا میفته وشما اینقدرزودبزرگ میشی.مامانی دوست دارم قبل ازتولدت وقت کنم وخاطره دوران زایمانم روبرا ت بنویسم .ایشاله اگه باهام همکاری کنی میتونم زودتربرات بنویسم .پیشاپیش تولدتو اول ازهمه به خودت بعدبه خودم بعدبه بابایی تبریک میگم .ایشاله که همیشه سلامت باشی ومن وبابایی هرروز شاهدرشدوشکوفاییت باشیم بوس واسه دخمل لپ کشونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 مرداد 91 11:47
نوژاجونی پیشاپیش تولدت روتبریک میگم عزیزم ایشاله ۱۰۰سال که کمه ۱۰۰۰ساله بشی زیرسایه باباومامان خوب ومهربونت وشادوسلامت باشی همیشه گل گلی خانوم
مامانی جون یه تبریک مخصوص تقدیم شما


ممنونم عزيزم.تولدملوس شماهم پيشاپيش مبارك
محبوب
21 مرداد 91 14:11
عزیزم اسمت هم مثل خودت قشنگه میبوسمت
مامان وندا
24 مرداد 91 4:58
تولدت پیشاپیش مبارک عروسک خوشگلم ایشالا زیر سایه بابا و مامانی عزیز شاد زندگی کنی و تمام لحظات زندگیت لحظه ی تولدت باشه ، می بوسمت خاله جونی
نایسل جون
24 مرداد 91 12:16
پیشاپیش تولدش مبارککک
مامان سپهر
25 مرداد 91 12:59
سلام .مامان نوژا جون .خیلی خوشحالم از اشناییتون.پیشاپیش تولد گل قشنگمو تبریک میگم الهی 120 ساله شه . با افتخار لینکتون میکنم.