نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

ایستادن نوژاجونی

1391/4/29 0:48
نویسنده : مامان حسنیه
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسکم.الان درخواب نازی بسرمیبری.گلم چقدرگریه کردی تاخوابت بردعزیزمیگفت امروزفقط ١ساعت خوابیدی وصبح زودبیدارشدی.قربونت برم که مثه مامان سحرخیزی.امروزکنارتخت وایسوندمت وشما به تنهایی بدون کمک ایستادی.بعدازظهرهم کلی باهات بازی کردموخداروشکرگفتم .هرکاری که میکردم پشت سرمن انجام میدادی ومن کلی ذوق زده میشدم.بهت میگفتم نوژاچشمات کو؟سریع دست میزاشتی روچشمام .خلاصه که ازته دل میخندیدمو خداروشکرمیکردم.کلی هم تشویقت کردم.الهی که بدتو نبینم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
29 تیر 91 1:52
آخی عزیز دلم الهی فداتتت شممم... خاله بوس بوس بوس
مامان انیسا
29 تیر 91 11:33
آفرین عزیزم
خاله سنا
29 تیر 91 15:27
چه پسر گلی دارین.........با اجازه لینکتون کردم


سلام عزيزم نوژادختره .مرسي من لينكيدمتون
مامان سونیا
31 تیر 91 9:32
عزیز دلم انشاالله مامانی توی لباس عروسی ببینه دخمل نازش رو جیگرخاله


مرسي خاله جون ازين محبتت