نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

نوژاجوني ومجله شهرزاد

1391/4/4 14:15
نویسنده : مامان حسنیه
418 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

                سلام دخترگلم                 

خوبه خوبی؟ مامانی بالاخره عکس نازت تو مجله شهرزاد چاپ شد.٥شنبه شب که ازجلوی کیوسک روزنامه فروشی رد میشدم دیدم شماره جدیدش اومده اما نخریدمش .دیروزکه رفتم بیرون دلمو به دریازدم ومجله روخریدم .یکراست رفتم سراغ عکسا وعکس شمارو دیدم .کلی ذوق کردم اینقدرعکستو ماچ کردم که نگو.چندنفرهم با تعجب نگام میکردند امابرام مهم نبود .خلاصه باکلی ذوق اومدم خونه وعکستوبه مامانی نشون دادم .خاله ها هم دیدن کلی ذوق زده شدند.الهی فدات بشم که خوش خنده ای.ازهمینجا هم ازمجله خوب شهرزادتشکرویژه میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کورش
4 تیر 91 19:33
سلام عزیزم بهت خیلی تبریک میگم میدونم چه احساس قشنگی داری یک بار هم عکس کورش مجله روزهای زندگی زدن منم چنان ذوق کردم که نگو راستی میشه برام کامنت بزاری چه جوری عکس دخملون فرستادی ممنون گلم
خاله سنا
5 تیر 91 20:41
عزیزمـ تبریک می گم ....دختر گلتو از طرف من بـــــــــــــوس کن


مرسي گلم منم بوس يه عالمههههههههههههههههه
مامان وندا
6 تیر 91 3:51
تبریک میگم مامانی ، می بوسمت گل خوشگل خاله
مامان سونیا
6 تیر 91 19:08
تبریک میگم عزیزم نوژای خوشگل رو از طرف خاله ببوسید
الهام مامان آوینا
4 مرداد 91 12:02
سلام. مامان نوژا جون. از اینکه نظرتون رو تو دی وی دی بی بی انیشتین گفته بودید ممنونم. خانمی می خواستم بپرسم شما از چه طریقی عکس نوژا جون را فرستادید و چند مدت طول کشید چاپ شد. اخه عزیزم من هم دو هفته ای هست با ایمیل ارسال کردم میشه برام تو قسمت نظرام بگذاری جوابتون را؟ممنونم باز هم از لطفتون...