نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

برای نوژاجونم

نوژا وگردش

1391/2/18 18:57
نویسنده : مامان حسنیه
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم.ببخشیدکه ١هفته ست که برات چیزی پست نذاشتم.آخه خانمی الان نزدیک ٢هفته ست که شبا دیرلالا میکنی وازاونجایی که مامانی هم صبح زودبایدبره سرکاردیگه وقت نمی کنه که برا گل دخترش چیزی بنویسه.این هفته آدرس وبلاگتو به همکارام دادم که بتونن شماروببینن کلا همه ازین که وبلاگ داری حالشوبردن.این هفته دخترخوبی بودی .فقط یکم پنج شنبه اذیتم کردی .بعدازظهر٥شنبه با خاله ها ورهام جونی رفتیم پارک.شماهم اصلا خوش خلق نبودی دایم گریه میکردی ونق میزدی.منو بگو که دوربین برده بودم پارک ازت عکس بگیرم اما مگه گذاشتی؟ خاله برات آبنبات خریداما بازم بهونه میگرفتی.جمعه هم خانم بودی.تازگیها یادگرفتی که لبهای کوچولوتو غنچه میکنیو بوس میفرستی.مامانوباباعاشقتن .دیشب هم عکس قشنگتوبرا مجله شهرزادایمیل کردموامیدوارم ماه دیگه عکس شماروحتماچاپ کنن تاهمه ی شهرزادیا ببینن که چه گل دختری دارم من.الان هم ازسرکاراومدم خونه وباهات بازی کردم .راستی یه خراب کاری هم کردم بغلم بودیو رفتیم جلوی آیینه که شماازذوق دیدن خودت سرتوزدی به آیینه وکلی هم گریه کردی ومنم توشوک کارت.خداروشکرزودآروم شدی ومنم خوابوندمت .دوست دارم نفس مامان.بوس.عکساتو توادامه مطلب میزارم

 

 

نوژا جونی ورهام پسرخاله

 

 

بپربغل مامانی عشقم

 

 

اینم عکسیه که واسه جشنواره عکسخندمجله شهرزادایمیل کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس
19 اردیبهشت 91 8:10
ای جان خاله چرا بد اخلاقی؟ دختر به این خوشگلی که گریه نم یکنه
خاله پرپر
30 خرداد 91 23:55
سلام عزیزم . چقدر اون عکسی که تو چمن ها نشستی قشنگه گلم . نمیدونی عمه زهرا چقدر ازت حرف میزنه همش قربون صدقه میره اما یه دونه عکس با موبایلش نمیندازه تا من ببینم . دست مامانت درد نکنه عکس های خوشگل تو میذاره منم ذوق میکنم و میبینم . بوس بوس بوس عزیزم