نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای نوژاجونم

خرید واسه دردونه ام

1391/12/27 10:42
نویسنده : مامان حسنیه
697 بازدید
اشتراک گذاری

 

 نوژای نازم ٥ شنبه می خواستیم برا شما بریم خرید البته اتفاقی شد.همراه خاله رفتیم  وشما هم خوشحالواسه بیرون رفتن. کلی از شلوغی خیابونا لذت می بردی و نی نی و دد میگفتی. اما وقتی رفتیم داخل هرکس که از کنارت رد میشد جیغ وگریه رو شروع میکردی.واقعا از رفتارت متعجب شده بودم نمیدونستم چیکار باید کنم.خاله هم کم آورده بود.تا اینکه رفتیم مغازه ی بابایی .اونجا تا دوستای بابا رو دیدی شروع کردی به گریه ومیخواستی بغل من باشی وبغیر من بغل هیچ کس دیگه ای نمیرفتی.بابایی هم از رفتارت تعجب کرد وازم می پرسید چرا اینجوری میکنه؟منم:عصبانی

 دیگه اصلا نزاشتی ما دوتا مغازه رو نگاه کنیم این شد که بدون خرید کردن برگشتیم خونه.شب هم سالگرد ازدواج خاله بود که شما خیلی خوشحال شدی و شمع رو فوت کردی.دردونه ی مامان دوست دارم

اینم چند تا عکس ناقابل از شما:

 

 

 عاشق این عروسکای اسمورف ها شدی و تکون نمیخوری

 

 تو این عکس هم به محض بغل کردنت توسط این سبزه جون گریه کردی ولی من تند عکس گرفتم

 تو ماشین خوابت بردعروسکتو بغل کردی عزیزم

 

 اینم کیک سالگرد ازدواج خاله جون

 الهی قربون اون فوت کردنت بشم جوووووووووووووووووونماچماچقلبقلب

درضمن ١٩ ماهگیت هم مبارک عسل خانمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تارا و باربد
27 اسفند 91 11:32
سلام عزیزم 19 ماهگی دخمری مبارک
سالگرد ازدواج خاله جون هم مبارک ایشالا که خوشبخت باشن
آخه چرا گریه کردی خوشگله لباس نخریدی تو
ناقلا هوای مامانی رو داشته باش
اومدن بهار رو تبریک میگم امیدوارم لحظه هاتون سرشار از شادی باشه


مرسي از محبتت عزيزم
امیرمهدی و عمی
27 اسفند 91 13:56
سلام مامانی
دخمل ناز و خوشگل خوبی؟
چرا گریه کردی عزیز دلم
انشااله سالی پر از موفقیت و سلامتی پیش رو داشته باشید
سالگرد ازدواج خاله جونت هم مبارک باشه


ممنون دوست خوبم
مامان باران طلا
27 اسفند 91 15:26
سلام عزیزم مبارک باشه.ماشاا... دختر نازی دارین خدا حفظش کنه.به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشم


چشم اومدم
مامان آناهیتا
27 اسفند 91 23:59
خدا رو صد هزار مرتبه شکر حالش عزیز خاله خوب شده . چقدر ناز فوت می کنی
مامان ثمین
28 اسفند 91 3:20
سلام عزیزم مبارک باشه هم خریدها هم سالگرد ازدواج خاله وهم 19ماهگیت قشنگم عاشق اون عکسی که باعروسکت خوابیدی شدم
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:02
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس. نوروز فرخنده
مامان الیناجونی
28 اسفند 91 18:09
چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت .. راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟ نوروز مبارک
مامان الیناجونی
28 اسفند 91 18:29
چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت .. راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟ نوروز مبارک
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:34
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامانی درسا
11 فروردین 92 3:12
نوژا جون و مامانش خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک