نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای نوژاجونم

اشارت های ناز دونه ام

1391/10/3 20:41
نویسنده : مامان حسنیه
477 بازدید
اشتراک گذاری

خانمم داشتیم با هم بازی میکردیم وشما هم خوابیده بودی روی زمین.من هم مستقیم به چشمات نگاه میکردم ودالی بازی میکردیم .دیدم هی داری چشماتو باز وبسته میکنی گفتمئ یعنی چی نوژا جون؟بالاخره فهمیدم منظورت اینه که من چشماموببندم تا اینکارو کردم دست کردی وچشممو میخواستی باز کنی در واقع داشتی کورم میکردی و من جیغ وداد میکردم شما هم قهقه میزدی .خوشت اومده بود حسابی .تا دوباره من چشممو باز میکردم شما چشماتو بازو بسته میکردی .مامان به فدای اشارت های دخترش.

اینم یه بوس خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 دی 91 21:28
عزییییزم
دوست جونم لباس آرمیتاجونو نخریدم خواهرم دوخته براش قابل نوژاجونمونداره


مرسي عزيزم برازنده ي تن آرميتا جونه
سمانه مامان ستایش
4 دی 91 0:01
قربون دخمل باهوش و شیطون بلا برم من.چقد دلم برات تنگ شده بود عزیزم عزیزم رمزمو برات تلگراف کردم برای نوژاجونی و مامان خوبش
مامان آنیسا
4 دی 91 10:02
شیطون بلای دوست داشتنی عزیزم راجع به لباسی که میخواستی(تو کامنت آرمیتا دیدم!)تیساگل رو سرچ کن یه چیزایی داره
سپیده
4 دی 91 11:56
سلام خانمی. رمز رو خصوصی براتون فرستادم http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:36
عزیزم قربون اون خنده های زیبات این بوس هم از طرف من و امیر علی
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:53
سلام عزیزم ما به روز شدیم اگه رمزو خواستین بگین تا به شما هم بدم بووووووووووووووس منتظرتون هستیم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 12:10
خصوصی دارین مامانی
نوژکوچولو
5 دی 91 16:33
عزیزم لبت همیشه خندون عسل خانوم
مامان آوین
6 دی 91 7:57
عزیزم بوست خیلی شیرین بود
مامان نوژا
10 دی 91 18:03
وای چه لباس خوشکلی هندیه؟جیگر بوسات


مرسي خانمي نه هندي نيست مامان جونم از مكه براش آورده.قابل نوژاجونمو نداره
مامان روژینا
11 دی 91 15:54
اخی جونم اولا که خیلی بلا شدی وروجکااااااا دوما چه لباس خوشگلی خیلی بهت میاد خالههههههههههه
♥ الهه مامان روشا جون♥
12 دی 91 0:59
آخ جون چه بوس خوشمزه ای.چه دختر خوشگلی.چه کارای نمکی.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
21 دی 91 15:33
ماشاا... چقدر شیرینه