نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

برای نوژاجونم

روزای پاییزیه ما

1394/8/23 15:32
نویسنده : مامان حسنیه
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.دلم برای این خونه ی مجازیمون خیلی تنگ میشه اما حس وحال نوشتن نمیادسراغم.پاییزانگار باخودش یه رخوت وخمودگی هم آورده.

یه مدت نوژا رونوشتم کلاس به این امید که بمونه و ساعتش بیشتر بشه و منم بیشتر بمونم سرکار اما دخترکم نموند و لجبازی کرد .از الان برای پیش دبستانش دلم شور میزنه .تو این مدت شعر 3تا سوره یادگرفت .اما اینکه بخواد بمونه و کنار بیاد اصلا.همچنان من تا2 سرکار هستم وبابا موظبشه بعد بابا میره مغازه ومن میام وناهار میخوریم .

تازگیها به دیدن کارتون اونم از نوع باب اسفنجی علاقه مند شده و از ساعت 3تا 8شب یکسره داره سی دی میبینه .یه موقع ها کاردستی هم درست میکنیم و قایم موشک بازی  هم انجام میدیم نقاشی هم که فوق العاده بهش علاقه داره .

ازین سی دی ها کلمات وجملات عجیبی یادگرفته مثلا میگه :این تخیلات ذهن خودته  میگم نوژا اینو از کجا یادگرفتی ؟ میگه از خودم.

خلاصه که دنیایی داریم با این بچه ها.عکسا هم یکم ماله تابستون و چندتاییش هم مال پاییزه:

دخترم تاج سرم

موزه طهران قدیم که خیلی خوب بود

نوژامغازه ی بابایی

رنگ آمیزیه کتابش

مجتمع کوروش

خانه کودک سپیدار

 

عاشق این عکسم

تولدمامان فاطمه

نوژای عشق باب اسفنجی

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)