نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

برای نوژاجونم

روز مادر + یه بعداز ظهر خوب

1394/2/6 15:59
نویسنده : مامان حسنیه
659 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من حالا دیگه خیلی با محبت شده وابراز علاقش خیلی بیشتر شده همیشه به من وباباش میگه : من مامان بابامو به هیچ کس نمیدم .خیلی دوستتون دارم.

خلاصه یه قندی تو دل من وباباش آب میکنه که نگو.گاهی لجباز میشه و حرف گوش نکن اما اکثر اوقات خوب ومهربونه.هنوز برای رفتن به مهد برنامه ریزی نکردم ولی دیگه هوا خوب شده و باید با بچه های همسنش در ارتباط باشه.

از روز مادر بگم که دخترک مهربونم چند روز قبلش وقتی از سر کار اومدم دیدم با عزیزش رفته بیرون .بعد از نیم ساعت اومدند و دیدم یه گل سرخ مصنوعی گرفته دستشو اومد بهم داد و گفت : روز مادر مبارک. اون لحظه خیلی خوشحال شدم وگریه ام گرفته بود و بوسش کردم و گفتم مرسی عزیزم .چقدر حس خوبیه و واقعا اگه عزیزش نبود میزدم زیر گریه منم که حساسخندونک

روز پنج شنبه هم تولد خاله هنگامه بود و کادوی مامان خوبمون رو هم تقدیمش کردیم نتونستم عکس زیاد بگیرم  این چندتا هم یادگاری:

نوه های مامان وبابای عزیزم

اینجا اولین بار بود که نوژا طالبی میخورد و اونم زورکی  که بعد دیگه اصلا نخورد

فامیل فابریکا

 

یه روز هم بعدازظهر ازسرکار اومده بودم نوژا رو بردم پارک با اینکه خیلی باد میومد اما خیلی خوش گذشت به هر دومون.چون پارک خلوت بود کلی باهم بازی کردیم و جیغ زدیم اینم از عکساش:

حیاط با صفای خونه ی مامان فاطمه

فدای خنده هات عزیزم

طبق معمول کفشاشو در آورده واز سرسره بالا میره

شیطونکم میخواست بره بالا که من منصرفش کردم

ورزشکار خودمی

فدای بوس فرستادنت

گلم میون گلها

 

پسندها (1)

نظرات (2)

معینیان
8 اردیبهشت 94 15:47
به به نوژای گلم... چ عسکسای قشنگی ... اون عکسی ک تو حیاط مامان فاطمه هستیو داشتی بوس میفرستادی خیلی خیلی قشنگه.. عکس میون گلها هم ک کپ مامان حسنیه ای
مامان ندا
25 اردیبهشت 94 2:05
چه عکسای قشنگی انداختی خوش به حالت که مامن فاطمه باسلیقه داری که حیاطش اینقدرقشنگه