نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

برای نوژاجونم

شهربازی امیر پارس +متفرقه های مهر و آبان

1393/8/22 2:23
نویسنده : مامان حسنیه
883 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا اصلا وقت نمیکنم بیام وبت چون انرژی و وقت کم میارم .هزارماشاله اینقدر شیرین زبونی که نگو .دلم غش میره واسه حرفات وحرکاتت.وقتی هم سرکار هستم خیلی بهت فکر یکنم دائم جلوی چشمامی و حرکات شب قبلت و همین طور حرفات رو توذهنم مرور میکنم .بیشتر اوقات هم ازت پیش همکارام میگم .اینقدر بوسم میکنی وبهم میگی دوس دارم که من واقعا کم میارم از این محبت خالصانت.

گاهی اشک توچشمام جمع میشه و در همون حال خدارو بخاطر گل وجودت شکر میکنم و برای همه دعا میکنم که خدا بهشون همچین نعمت بزرگی رو بده

یه پنج شنبه که نرفتیم خونه ی مامان فاطمه تصمیم گرفتم ببرمت شهربازیه نزدیک خونمون.شهربازیه امیر ول کمی بدقلقی کردی وسوار بازیهای مناسب سنت نمیشدی اما پارس .گرچه بازیهای مناسب سن شما کم بود ولی 2ساعت تموم اونجا بودیم و به هردومون خوش گذشت .اما یواش یواش خوب شدی:

این بازی رو کارت نکشیدم چون خطرناک بودهمین طوری با گاوه بازی کردی

این عکسو با اینکه تارشده خیلی دوست دارم.ازبوسی که کردی خیلی لذت بردم

 

عیدغدیرخم:

روز عید غدیر خم خاله هنگامه مارو خونشون دعوت کرد .سید کوچولوی خانوادمون امیر مهدی جون میزبان ما بودند.تقریبا 2ساعت طول کشید تا رسیدیم خونشون چون ترافیک وحشتناکی بود .علی رغم اینکه تو ماشین خیلی خسته وبدخلق شده بودی اما خونشون خیلی بازی کردید وسرحال شدی

عکسای قبل از رفتنمون:

دوتا یارو دوست خوب وجون جونی

عیدت مبارک سید امیر مهدی عزیزم

 

روزجهانی کودک:

اون روز  همش سرکار به این فکر کردم چیکار کنم که تورو خوشحال کنم .تصمیم گرفتم ببرمت استخر توپ.فکرکن با چه  ذوق وشوقی و چه ترافیکی بزور ساعت 5:30 رسیدم خونه وسریع حاضرشدیم ورفتیم اما اونروز بد قلق بودی  چند تا عکس بیشترننداختم چون اصلا دلت نمیخواست تو استخر باشی عکسا گویای مطلبم هست .اما بعدش برات سیب زمینی خریدم و اونوقت خوشحال وسر حال شدی

در هرحال عزیزکم من اونروز نهایت سعیم رو کردم بهت خوش بگذره.امیدوارم همین طور بوده باشه 

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان عسل 
22 آبان 93 10:14
همیشه به گردش وتفریح خوشگل خاله مثل اینکه حسابی تفریح کردی عزیزدلم خداحفظت کنه جیگررررررررررخاله
معینیان
24 آبان 93 14:06
ایشالا همیشه بری تفریح و شاد باشی نوژا جونم دست مامان حسنیم در نکنه ک انقد عکسای قشنگ از شما میندازه و میذاره اینجا مرسی از شما که میای و به وبمون سر میزنی دوست خوبم
مامان آنیسا
26 آبان 93 0:35
ماشالا به خوشگل خانم ایشالا همیشه در سفر و شادی باشید
وانيا واثق
15 آذر 93 8:57
سلام از وبلاگ زيباي شما بازديد كردم و با اجازه شما رو لينك كردم ، اگه مايل بوديد شما هم وبلاگ منو لينك كنيد . مرسي
زیبازن
18 آذر 93 2:12
حسنیه جان سلام، از شما دعوت می شود به خانوادهء زیبازن بپیوندید. انجمن زیبازن، محیطی برای تبادل افکار، آموزش، سرگرمی و نشاط تمام بانوان. http://www.zibazan.net/ منتظر حضور گرمتان هستیم
مامان ساجده
4 دی 93 15:52
عزيزم خصوصي داري
هنرمند
18 دی 93 9:28
طلوع صبح سفید شما مبارک باد محمد آمده عید شما مبارک باد محمدی که دو عالم گواه عصمت اوست همه سفارش او در کتاب و عترت اوست
ĸoѕαr
8 اردیبهشت 94 15:06
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا