نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

برای نوژاجونم

یک روز کناردریا شهریور93

1393/8/22 1:32
نویسنده : مامان حسنیه
461 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان بعداز پروژه ی ناموفقمون تصمیم گرفتیم 2روزی رو بریم شمال با پسر عمه ها ت.هوا خیلی خوب بود وخیلی خوش گذشت یه جورایی بیشتر به من این مسافرت چسبید.خیلی عکس ننداختم فقط کنار دریا رفتیم اونم آخرش نزدیک بود زهرمارمون بشه.قضیه ازین قراره که با بابایی رفتی داخل آب و یهو از روی پای بابا سر خوردی و رفتی زیر آب .عزیزم خیلی به بابا اصرار کردم جلو نره اما رفت اگه بدونی چه دست وپایی میزدی داخل آب .داشتم پس می افتادم درعین حال فیلم هم میگرفتم . اینقدر ترسیده بودی که نگو .وکلی هم گریه کردی همش میگفتی آب دریا خوردم حالم بدشدولی روی هم رفته به من خوش گذشت:

اینجا هم چون دستشو زده روی شنها میگفت کثیف شده بشورید

این هم همون مورد بالا که گفتم .دخترکم حسابی ترسیده بودوگریه میکرد ومیگفت من دریا دوست ندارم

دیگه اینقدر بدخلق شد که نشد ازش عکس بگیرم.

ایشاله سفرای بعدی جبران میکنم

پسندها (3)

نظرات (0)