نوژانوژا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

برای نوژاجونم

اومدیم

1393/5/19 16:13
نویسنده : مامان حسنیه
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه گل دخترم خیلی دیر به دیر میانم ولی هستم وبا تو خوش میگذرونم خیلی دیگه بهم وابسته شدی یه عالمه دوستت دارم یه سری عکسااز 34و35 ماهگیت هست برات مکیزارم خیلی عقب هستم از عکسا ولی همینا هم خالی از لطف نیست دیدنش:

این خوشگل خانم تپل هم اسمش نوژا بود که 2سال و4ماهش بود خدا میدونه چقدر بانمک بود

عشقای من

فدای ژستت بشم من

جشن دندونی حلما جونی درخردادماه

اینم گیفت جشن دندونی حلماخانم

عاشق این عکستم عزیزم ببین چجوری میخندی

ای جوووووونم

تب جام جهانی فوتبال دختری ما رو هم هوایی کرده بود

نوستالوژی مامان حسنیه:این عروسکو سوم ابتدایی که بودم برام مامان خریدو منم اسمشو گذاشتم لئونورا

ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردنست؟؟؟؟؟؟؟

اینجا چایی از دستم ریخت خانم گلم داره کمکم میکنه جمع کنه

عاشق این عکست هم هستم عشق کوچولوی من

 

پسندها (6)

نظرات (13)

✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
20 مرداد 93 21:56
ماشالا عزیزم چقدربزرگ شدی خالهچه اسم حرفه ای گذاشته بودی روی عروسکت حسنیه جون خصوصی عزیزم
معینیان
21 مرداد 93 10:49
سلاااااااااااااااااااااااام ب نوژا جوووووونی گلم و حسنیه جوووووونم چ عکسای قشنگی نوژا جون ، چ لباس و صندل خوشگلی. ایشالا ک همیشه شاد و خندون باشی عزیزم جشن دندونی دختر خاله حلما هم مبارک باشه خانوم گل.
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
22 مرداد 93 11:36
ممنون عزيزم كه دعوتموقبول كردي ,خوشحالم ميبينمتون
مامان ندا
22 مرداد 93 16:25
ماشالله چقدربزرگ شدی چندوقتی نبودی چه عکسای نازی
سيدفاطمه
26 مرداد 93 18:30
عشقمی نوژا بزرگ شدی خاله جون
مامانی
27 مرداد 93 13:23
سلام خوش اومدین، تو چه عشق کوچولویی شدی، خوشگل بودی خوشگل بودی عسیسمممممم ، خانوم کوچولوی ناز
مامان آنیسا
28 مرداد 93 12:25
ماشالا چه ناناز خانمی شده حسنیه جون زودتر آپ کنم عزیزم آخه اینهمه تاخیر!تولد گل دخترت هم مبارک باشه از طرف من ببوسش
مامان الینا جونی
6 شهریور 93 8:39
سلامممممم به به نوژا خانوم ماشاا... چه خانومی شدی چه عکسای خوشگلییییییییی خیلی عالی بودن
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 12:02
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
سيدفاطمه
12 شهریور 93 15:56
سلام عزیزم رمز نوزا جونی میخاستم البته اگه دوست داشتین
سولماز
22 شهریور 93 12:15
سلام دختر خییییییییییلی نازی دارید من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم خدا خودش حافظش باشه
مامان انیس
29 شهریور 93 7:51
ای جان چه خانمی
مامان مهدیس (ملیحه)
27 مهر 93 9:08
سلام دخمل نمکی دارین خدا حفظش کنه دوست داشتین از وبلاگ ما هم دیدن کنید